Закриття доступу до електронного архіву статей!

З 01.12 до 15.12
встигніть зберегти
всі матеріали
абсолютно безкоштовно!

Каталог журналів

Хімічний диктант як метод контролю знань учнів. 7 клас

 

Т. Ф. Кашпор, учитель хімії ЗОШ № 63, м. Маріуполь

Контроль результатів навчання — важлива частина процесу навчання.

Його завдання полягає в тому, щоби визначити ступінь досягнення мети навчання.

Хімічний диктант — метод письмової форми контролю знань учнів.

Під час хімічних диктантів активізується розумова діяльність учнів, вони мимовільно запам’ятовують спеціальні відомості з предмета. Хімічний диктант надає додаткові відомості з досліджуваної теми, допомагає зрозуміти застосування хімічних знань у виробництві, медицині, побуті. Він підтверджує зв’язок науки з життям, здійснює міжпредметні зв’язки, розвиває кругозір, широту й науковість поглядів, підсилює мотивацію до вивчення предмета.

Методично обґрунтоване проведення хімічних диктантів дозволяє викладачеві вчасно виявити пробіли в знаннях учнів, і при цьому не потрібно спеціальних занять для перевірки й закріплення вивченого матеріалу.


Dounload PDF

Відгуки читачів