Закриття доступу до електронного архіву статей!

З 01.12 до 15.12
встигніть зберегти
всі матеріали
абсолютно безкоштовно!

Каталог журналів

СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

В. Ф. Калошин, кандидат технічних наук, ст. науковий співробітник, почесний професор Аерокосмічної академії України, заслужений працівник освіти України, м. Київ

Уявлення про свої високі здібності — ось те, що забезпечує мотивацію навчання та реалізацію творчих можливостей учнів набагато більше, ніж справжній рівень цих здібностей. Він може бути високим, як і оцінки, але не мотивувати успіх у навчанні. Рівень інтелекту може бути невисоким, але якщо при цьому індивідуальний рівень («Я можу») високий, учень буде вчитися із задоволенням. Його відчуття успішності буде не тільки формальним (за оцінками), а й емоційним, тому такі учні працюють активно, творчо.


Dounload PDF

Відгуки читачів