Журнал «Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка»
Робота з дітьми, які мають особливості розвитку або особливі потреби (з розладами слуху, зору, мовлення, аутичних, тривожних, ліворуких та ін.) потребує від педагогів спеціальних знань та навичок.
Це журнал для корекційних педагогів, психологів, дефектологів, соціальних педагогів, учителів та педагогів — усіх, хто працює з дітьми з особливими потребами у звичайних та спеціальних закладах освіти.
Журнал допоможе:
- організувати діагностичну, профілактичну, корекційну, реабілітаційну та розвивальну роботу з «особливою» дитиною;
- допомогти такій дитині адаптуватися в сучасному світі.
У журналі ви знайдете:
- методичні та практичні рекомендації;
- авторські знахідки методів та прийомів роботи;
- розробки занять тощо.
Періодичність виходу та стандарт сторінок:
- 32 сторінки 1 раз на місяць. Графік виходу журналів можна переглянути тут.
Нагадуємо про нашу програму лояльності «120 балів» - ваш гарантований бонус!
Гривні, які ви сплачуєте, ми перераховуємо у бонусні бали. Ви маєте змогу накопичувати ці бали та сплачувати ними за передплату або книги!
Оформлюйте передплату на журнал, отримуйте сучасні педагогічні матеріали та максимум бонусів!
Економте свій час!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
Швидко! Надійно! Зручно!
Вартiсть передплати
Iндекс | 1 міс. | 3 міс. | 6 міс. | 12 міс. |
---|---|---|---|---|
86364 | 50.00 | — | — | — |
00053 | — | 105.00 | 210.00 | 420.00 |
Варіанти передплати
Індекс 86364 | один випуск журналу на місяць |
Індекс 00053 | Електронна передплата |
Статті у вільному доступі
- № 11 (47) Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей з дітьми із порушеннями зору на уроках та під час самопідготовки
- № 9 (45) Доброта і дружба — подарунок долі
- № 8 (44) Подорож до південної Америки. Урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психологічного розвитку
- № 7 (43) Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами. Година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу
- № 6 (42) Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору
- № 5 (41) Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми
- № 4 (40) Розвиток толерантності молодших школярів до людей з особливими потребами тренінговий модуль
- № 2 (38) Поліна Михайлівна Горенштейн
- № 1 (37) Кмітливі будівельники. Корекційно-розвивальне заняття з математики та конструювання для дітей з вадами зору
- № 12 (36) Потоваришуй з годинником. Корекційне заняття для дітей першого класу з легкою розумовою відсталістю
- № 11 (35) Зимонька-зима. Година спілкування для учнів 3-го класу із затримкою психічного розвитку
- № 10 (34) Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору
- № 9 (33) Поради для вчителів, які працюють з дітьми з легкою розумовою відсталістю за індивідуальним планом на дому
- № 8 (32) Особливості процесу навчання дітей з ДЦП
- № 2 (14) Корекційно-розвивальна програма спілкування для дітей з інтелектуальною недостатністю
- № 2 (14) Поради щодо спілкування з дітьми, які мають особливості розвитку здоров’я
- № 1 (13) Гра як засіб розвитку комунікативних навичок дітей з розладами аутичного спектра
- № 12 (12) Хто заплаче?
- № 11 (11) Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами на уроках корекції розвитку
- № 11 (11) Навіщо потрібна передплата?
- № 10 (10) Вивчення теми «Однозначні й багатозначні слова» у спеціальному загальноосвітньому навчальному закладі
- № 8 (8) «Десь ґудзик закотився…»
- № 7 (7) Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з особливими потребами засобами ґудзикотерапії
- № 6 (6) Корекція психоемоційного напруження в дітей з вадами мовлення засобами образотворчої діяльності
- № 5 (5) Використання техніки квілінг як одного з методів арт-терапії в реабілітації дітей, хворих на ДЦП
- № 4 (4) Описание картины как метод развития речи особенных детей
- № 3 (3) Корекційне заняття з використанням піскової терапії
- № 2 (2) Білінгвістичний метод навчання дітей з вадами слуху
- № 1 (1) Картина как средство развития связной устной и письменной речи учащихся с ограниченными умственными возможностями
- № 0 (0) Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота