Журнал «Логопед»
Для вчителів-логопеди закладів освіти та охорони здоров’я;психологів й адміністрації ДНЗ, шкіл, шкіл-інтернатів, будинків дитини, дитячих будинків:
- сучасні проблеми логопедії;
- методичні рекомендації та праткичні поради фахівців;
- розробки занять та дидактичні матеріали до них;
- повнокольорова вкладка з наочно-дидактичними матеріалами.
Вкладка:
- повнокольорова вкладка з наочно-дидактичними матеріалами;
- «Актуальні діалоги» — обговорюємо у формі «запитання-відповідь» усе, що цікавить педагогів незалежно від досвіду та предмета, що викладається.
Періодичність виходу та кількість сторінок:
- 40 сторінок 1 раз на місяць. Графік виходу журналів можна переглянути тут.
Гривні, які ви сплачуєте, ми перераховуємо у бонусні бали. Ви маєте змогу накопичувати ці бали та сплачувати ними за передплату або книги!
Оформлюйте передплату на журнал, отримуйте сучасні педагогічні матеріали та максимум бонусів!
Економте свій час!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
Швидко! Надійно! Зручно!
Передплатити фаховий комплект можна строго поквартально (січень-березень, квітень-червень, липень-вересень, жовтень-грудень) або посеместрово (січень-червень, липень-грудень).
Вартiсть передплати
Iндекс | 1 міс. | 3 міс. | 6 міс. | 12 міс. |
---|---|---|---|---|
49670 | 50.00 | — | — | — |
00032 | — | 105.00 | 210.00 | 420.00 |
01631 | — | — | — | — |
01611 | — | — | — | — |
00065 | — | — | 5110.00 | 10220.00 |
00064 | — | — | 4900.00 | 9800.00 |
Варіанти передплати
Індекс 49670 | один випуск журналу на місяць |
Індекс 00032 | Електронна передплата |
Індекс 01631 | Комплект ПЛЮС |
Індекс 01611 | Комплект |
Індекс 00065 | Комплект електронних журналів + книжкові додатки |
Індекс 00064 | Комплект електронних журналів |
Статті у вільному доступі
- № 9 (105) У зайчихи Зої — Мультимедійна гра для дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовлення
- № 1 (97) Здрастуй, зимонько-зима!
- № 12 (96) Кріотерапія в логопедичній роботі
- № 11 (95) Інклюзивно-ресурсний центр: методики оцінювання фізичного розвитку дитини
- № 10 (94) Заняття з дітьми, які мають писемні порушення мовлення
- № 9 (93) Роль театру у корекційній роботі з дітьми
- № 8 (92) «Допоможімо сонечку»
- № 7 (91) На допомогу педагогам інклюзивно-ресурсного центру: моніторинг з розвитку мовлення
- № 6 (90) Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами
- № 5 (89) Волшебные кристалы. Применение криотерапии в работе логопеда с детьми с ОНР
- № 4 (88) Розвиток графомоторних навичок у дітей дошкільного віку
- № 3 (87) Використання самомасажу в роботі вчителя-логопеда ЗДО
- № 2 (86) Зимняя прогулка. Занятие для детей средней группы с ОНР (ІІ–ІІІ уровней)
- № 1 (85) Фрукты. Звук [р]. Логопедическое занятие с детьми старшего дошкольного возраста
- № 12 (84) Список публікацій журналу «Логопед» за 2017 рік
- № 12 (84) Логопедичний квест як форма організації корекційної роботи
- № 11 (83) Сучасні засоби оцінювання освітніх результатів на прикладі інтерактивного ресурсу Plikers
- № 11 (83) Путешествие в сказку «Ворон и его ученики». Занятие для детей старшей группы с ОНР ІІІ уровня
- № 8 (80) Подорож до країни одягу. Заняття з розвитку зв’язного мовлення
- № 3 (75) Інтернет-додаток до журналів ВГ "Основа" Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів
- № 9 (69) ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
- № 8 (68) СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЗАСОБАМИ ҐУДЗИКОТЕРАПІЇ
- № 7 (67) Составление описательного рассказа по мнемотаблице по теме «Посуда». Старшая группа
- № 6 (66) Одяг. Формування лексико-граматичних категорій у старшій групі для дітей із ЗНМ ІІІ рівня
- № 5 (65) Використання біоенергопластики в системі логокорекційної роботи
- № 4 (64) Дифференциация звуков [с] — [з]
- № 3 (63) Морська прогулянка. Заняття з розвитку дотику та дрібної моторики з дітьми, які мають порушення зору (6-й рік життя)
- № 2 (62) Лісова школа. Звук [ш]. Заняття для дітей з ФФНМ старшої групи
- № 1 (61) Зима-чарівниця. Автоматизація звука [р]. 2-й клас. (ЗПР)
- № 12 (60) «В гостях у клоуна Руфа». Автоматизація звука [р]
- № 11 (59) Мишенята і кошенята. Заняття з розвитку дрібної моторики у дітей з порушенням зору (5-й рік життя)
- № 10 (58) Фрукти та ягоди. Лексико-граматичне заняття для дітей старшого дошкільного віку
- № 9 (57) Весёлая прогулка. Занятие по звуковой культуре речи в старшей группе
- № 8 (56) Хто бажання має, той усе здолає. Подолання заїкуватості дітьми старшого дошкільного віку
- № 7 (55) Специфіка логопедичної роботи в навчально-реабілітаційному центрі
- № 6 (54) Характеристика проявів заїкання в дітей
- № 5 (53) Щоб дитина заговорила
- № 4 (52) Порушення письма — причина дезадаптації і труднощів у молодших школярів
- № 3 (51) Актуальні діалоги - Як запобігти зриванню уроків дітьми?
- № 3 (51) Актуальні діалоги - Пенсія за вислугу років для педагогічних працівників
- № 3 (51) Путешествие в космос. Бинарное занятие
- № 2 (50) Весну ми зустрічаємо! Конспект логопедичного заняття в старшій групі з теми «Весну ми зустрічаємо!»
- № 1 (49) Розвиток сенсорного виховання з елементами ІКТ розумово відсталих дошкільників
- № 12 (48) Задания весёлого Кроша. Занятие-игра.
- № 11 (47) Колючий гость
- № 10 (46) Осінні подарунки
- № 9 (45) Твёрдые и мягкие согласные. 2 класс
- № 8 (44) Навчаємося грамоти з Івасиком-Телесиком
- № 6 (42) Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору
- № 5 (41) Весна прилетіла на крилах пташиних
- № 4 (40) Весна прилетіла на крилах пташиних
- № 3 (39) Розвиток дрібної моторики в дітей із мовленнєвими порушеннями за допомогою природного матеріалу
- № 2 (38) Ваша дитина не розмовляє?
- № 1 (37) Текст «Чумаки». Занятие по развитию слухового восприятия. 9 класс
- № 12 (36) Запитуєте — відповідаємо: консультації логопедів-практиків
- № 11 (35) Національне виховання у логопедичній роботі
- № 10 (34) Набір дидактичних ігор із мовленнєвими завданнями «Капітани». Для дітей від чотирьох років
- № 9 (33) Автоматизація звука [ш] у складах. Підгрупове або індивідуальне заняття
- № 8 (32) У гостях у казки індивідуальне заняття з дитиною шести років із системним недорозвитком мовлення. І етап
- № 6 (30) Домашні тварини. Інтегроване заняття з мовленнєвого та художньо-естетичного розвитку з елементами логоритміки у старшій групі
- № 5 (29) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДИТИНИ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ
- № 4 (28) Профілактика мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку
- № 3 (27) ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО (ОПИСОВО-РОЗПОВІДНОГО) МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ
- № 2 (26) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ З РИНОЛАЛІЄЮ
- № 10 (22) ЕЙДЕТИКА ВЧИТЬ, ЯК ЗІ ЗВУКАМИ ДРУЖИТЬ
- № 8 (20) 10 «ПОМИЛОК» ВИДАВНИЧОЇ ГРУПИ «ОСНОВА»
- № 7 (19) МАТЕРІАЛИ ДЛЯ БЕСІД З БАТЬКАМИ. ОСОБЛИВОСТІ ДИСЛЕКСІЇ ТА ДИСГРАФІЇ
- № 5 (17) Заняття-розвага з елементами пальчикової гімнастики
- № 4 (16) ПОРАДИ БАТЬКАМ ДИТИНИ З ВАДАМИ СЛУХУ
- № 3 (15) ИГРОВЫЕ МЕТОДЫ В ЛОГОПЕДИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ
- № 0 (0) Використання лялькотерапії для розвитку дрібної моторики в дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
- № 0 (0) Особливості організації групових занять із дітьми з особливими освітніми потребами
- № 0 (0) Особливості використання текстів-діалогів у роботі з учнями, що страждають на затримкою психічного розвитку
- № 0 (0) Використання ігор «доміно» як засіб формування вмінь словотворення у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення
- № 0 (0) Виявлення дітей, які мають мінімальне зниження слуху
- № 0 (0) Сучасні аспекти вивчення проблеми порушень писемного мовлення у дітей
- № 0 (0) Добридень, наш перший читачу!