Журнал «Завучу. Усе для роботи»
Практичний журнал для заступника директора школи:
- систему роботи, зразки документації;
- досвід професіоналів;
- розробки педагогічних рад, тренінгів, семінарів;
- тематичні спецвипуски.
Вкладка:
- «Фаховий сервер» — усе найнеобхідніше у практичній роботі вчителя щодня. Тематичні збірки матеріалів за актуальними напрямами.
Періодичність виходу та стандарт сторінок:
- 72 сторінки 1 раз на місяць. Графік виходу журналів можна переглянути тут.
Нагадуємо про нашу програму лояльності «120 балів» - ваш гарантований бонус!
Гривні, які ви сплачуєте, ми перераховуємо у бонусні бали. Ви маєте змогу накопичувати ці бали та сплачувати ними за передплату або книги!
Оформлюйте передплату на журнал, отримуйте сучасні педагогічні матеріали та максимум бонусів!
Економте свій час!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
Швидко! Надійно! Зручно!
Передплатити фаховий комплект можна строго поквартально (січень-березень, квітень-червень, липень-вересень, жовтень-грудень) або посеместрово (січень-червень, липень-грудень).
Вартiсть передплати
Iндекс | 1 міс. | 3 міс. | 6 міс. | 12 міс. |
---|---|---|---|---|
90819 | — | — | — | — |
37059 | 76.67 | — | — | — |
37060 | — | — | — | — |
00018 | — | 161.00 | 322.00 | 644.00 |
01611 | — | — | — | — |
01631 | — | — | — | — |
00065 | — | — | 5110.00 | 10220.00 |
00064 | — | — | 4900.00 | 9800.00 |
Варіанти передплати
Індекс 90819 | Фаховий комплект "Виховна робота в школі"+"Завучу. Усе для роботи"+"Управління школою"+"Педагогічна майстерня" |
Індекс 37059 | Два випуски журналу на місяць |
Індекс 37060 | Пільговий |
Індекс 00018 | Електронна передплата |
Індекс 01611 | Комплект |
Індекс 01631 | Комплект ПЛЮС |
Індекс 00065 | Комплект електронних журналів + книжкові додатки |
Індекс 00064 | Комплект електронних журналів |
Статті у вільному доступі
- № 2 (242) Підвищуємо емоційну стійкість
- № 11 (227) VIІ Міжнародний форум освітніх технологій «Перспектива»
- № 7 (223) Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад
- № 5 (221) Педагогіка партнерства в освітніх округах
- № 2 (218) Управлінські рішення директора школи: накази та розпорядження (фрагмент книги)
- № 24 (216) Інноваційні підходи до організації методичної роботи в закладах освіти району
- № 22 (214) Сучасні засоби оцінювання освітніх результатів на прикладі інтерактивного ресурсу Plikers
- № 20 (212) Інтернет-додаток до журналів ВГ «Основа»: «Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ»
- № 20 (212) «Методист» журнал у журналі № 67: Передові освітні фахівці об’єднуються заради змін
- № 19 (211) Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес
- № 18 (210) Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагога
- № 17 (209) Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень
- № 16 (208) Програмно-цільовий методичний менеджмент освітніх інновацій
- № 15 (207) Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителів
- № 14 (206) Журнал у журналі «Методист» №66 — Розвиток гендерної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти
- № 13 (205) Управління підвищенням професійної майстерності педагогів
- № 12 (204) Управління підвищенням професійної майстерності педагогів
- № 11 (203) Нові підходи до формування ключових і предметних компетентностей учнів у рівненському природничо-математичному ліцеї «Елітар»
- № 10 (202) Моніторинг якості освіти: тезаурус термінів і понять
- № 9 (201) Платні освітні послуги
- № 8 (200) Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного педагога
- № 7 (199) Вимоги до сучасного уроку
- № 6 (198) Основні помилки людського спілкування
- № 5 (197) Інтернет-додаток до журналів ВГ "Основа" Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів
- № 04 (196) Хороший учитель — завжди учень
- № 03 (195) Використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагога-новатора
- № 02 (194) Словник педагога
- № 01 (193) Медіакомпетентність — вміння для життя сучасної людини
- № 24 (192) Перелік статей, опублікованих 2016 року
- № 23 (191) Наукові підходи до самоосвітньої діяльності педагога
- № 22 (190) Програмно-цільовий методичний менеджмент освітніх інновацій
- № 21 (189) Класна дошка, або «Опора дидактика»
- № 20 (188) Запобігання низькій успішності
- № 19 (187) Фестиваль-конкурс педагогічної майстерності вчителів-початківців
- № 18 (186) Як освоювати знання швидко й ефективно
- № 17 (185) Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики
- № 16 (184) Вкладка – Оцінювання знань як стимул розвитку
- № 15 (183) Моя маленька незалежність...
- № 14 (182) Вкладка - Вернісаж педагогічних ідей: від творчого вчителя до творчого учня (семінар учителів суспільствознавчих дисциплін)
- № 13 (181) Кейс-метод, або метод конкретних ситуацій
- № 12 (180) Вкладка - Модель роботи районного методичного кабінету з розвитку професіоналізму в управлінській діяльності керівників закладів освіти дубенщини
- № 11 (179) Компетентнісно зорієнтований підхід до організації методичної роботи
- № 10 (178) Вкладка – Компетентнісний підхід до організації роботи з учнями початкового рівня навчальних досягнень
- № 9 (177) Формування самоосвітньої компетентності учнів (засідання педагогічної ради)
- № 8 (176) Додаток 6
- № 7 (175) Програма розвитку школи
- № 6 (174) Реалізація науково-методичної проблемної теми
- № 5 (173) Реалізація особистісно зорієнтованих технологій
- № 4 (172) Вкладка - ШЛЯХИ МОДЕРНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ В ОСВІТНІХ ОКРУГАХ РАЙОНУ
- № 3 (171) Науковий підхід до розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів
- № 2 (170) Вкладка - Військово-патріотичне виховання молоді — актуальна проблема загальноосвітньої школи
- № 1 (169) Особливості впровадження інтернет-технологій на уроках контролю
- № 24 (168) Список статей, опублікованих 2015 року
- № 23 (167) Річний план методичної роботи
- № 22 (166) Вкладка - Сучасна парадигма науково-методичної роботи в районі
- № 21 (165) Планування методичної роботи
- № 20 (164) Методи навчання як засіб правової освіти
- № 19 (163) Організація внутрішнього контролю в початковій школі
- № 18 (162) Сучасні підходи до організації науково-методичної роботи з керівниками навчальних закладів
- № 17 (161) Інформаційно-комунікаційні технології в науково-методичній роботі з педагогічними кадрами
- № 16 (160) Шляхи розвитку творчих здібностей учнів
- № 15 (159) EdCamp — новий формат для творчого вчителя
- № 14 (158) Вкладка - Акмеологічний аспект модернізації змісту та структури науково-методичної роботи з педагогами
- № 13 (157) Дослідницька діяльність учнів
- № 12 (156) Педагогічна рада й атестація педагогічних працівників
- № 11 (155) Інноваційні підходи в організації та проведенні засідань педагогічної ради
- № 10 (154) Електронний конструктор аналізу уроку в системі внутрішнього контролю
- № 9 (153) Навчально-дослідницька діяльність дітей молодшого шкільного віку
- № 8 (152) Аналіз ефективності впровадження інновацій у навчально-виховний процес
- № 7 (151) Сучасний урок: інтерактивні технології навчання
- № 6 (150) Актуальні діалоги - Як запобігти зриванню уроків дітьми?
- № 6 (150) Актуальні діалоги - Пенсія за вислугу років для педагогічних працівників
- № 6 (150) Секреты таланта
- № 5 (149) Навчально-педагогічна документація
- № 4 (148) Вкладка - Управління загальноосвітнім навчальним закладом
- № 3 (147) Інноваційні технології на уроці
- № 2 (146) Творча реалізація педагогічних ідей В. Сухомлинського
- № 1 (145) Інформаційно-комунікаційні технології в школі
- № 24 (144) Проект концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років: структура і зміст середньої освіти
- № 23 (143) План роботи методичного кабінету (витяги)
- № 22 (142) Модернізація системи управління професійним розвитком методистів науково-методичних установ у регіональній неперервній педагогічній освіті
- № 21 (141) Система роботи з молодими вчителями
- № 20 (140) Вересневі зустрічі (круглий стіл для молодих учителів)
- № 19 (139) Розвиток життєвих компетентностей учнів на основі творчого використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського
- № 18 (138) Школа методистів (семінар)
- № 17 (137) Робота з обдарованими дітьми
- № 16 (136) Сутність моніторингу
- № 15 (135) Основные требования к уроку в школе для детей со сниженным зрением
- № 14 (134) Зробіть новий вибір, виявіть силу свого рішення!
- № 13 (133) Сценарій конкурсу молодих учителів «Надія школи – 2013»
- № 12 (132) Професійне «Я» в сучасному образі молодого вчителя (тренінг)
- № 11 (131) Жизнь с нового триместра у детей и родителей
- № 10 (130) Как работать над собой
- № 9 (129) Організація самоосвітньої діяльності вчителів
- № 8 (128) Розділ ІІ. Науково-методичні підходи до впровадження ТРВЗ-педагогіки в навчально-виховний процес
- № 7 (127) Освітній потенціал ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких завдань)
- № 6 (126) Формування самоосвітньої компетентності педагога
- № 5 (125) Урок як сходинка в знаннях і розвитку учня
- № 4 (124) Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності
- № 3 (123) Формування стилю корпоративної культури загальноосвітнього навчального закладу
- № 2 (122) Особливості апробації шкільної навчальної літератури
- № 1 (121) Портфоліо шкільного методичного кабінету
- № 24 (120) Перелік статей, опублікованих 2013 року
- № 23 (119) Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій
- № 22 (118) Навіщо мені ці вебінари?!...
- № 21 (117) Творчі задачі для розумників
- № 20 (116) Використання інтерактивних методів навчання
- № 19 (115) Кроки до нового стилю життя
- № 18 (114) ІV Міжнародний психолого-педагогічний фестиваль «Перспектива»
- № 17 (113) Освітній проект «Професійна компетентність»
- № 16 (112) Майстер-клас для школи резерву на керівні посади «Мій шанс»
- № 15 (111) Інноваційні підходи до здійснення науково-методичної роботи з керівними кадрами
- № 14 (110) Азбука для вчителя
- № 13 (109) Організація творчої та пошукової діяльності учнів
- № 12 (108) Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності
- № 11 (107) Вивчення й узагальнення перспективного педагогічного досвіду
- № 10 (106) Роль мотивації в підвищенні навчальних досягнень учнів
- № 9 (105) Удосконалення самоосвіти вчителя (ділова гра)
- № 8 (104) Коли ж школа почне вчити дітей учитися?
- № 7 (103) Поради майстра
- № 6 (102) Формування компетентності керівників навчальних закладів
- № 5 (101) Розвиток професійної майстерності педагогів в умовах профільної школи
- № 4 (100) План роботи районного методичного кабінету
- № 3 (99) Акмеологія як умова підвищення якості освіти
- № 2 (98) Програма розвитку РМК
- № 1 (97) Організаційно-педагогічні умови допрофесійної та професійної освіти дітей і учнівської молоді
- № 24 (96) Перелік статей, опублікованих упродовж 2012 року
- № 23 (95) План роботи методкабінету
- № 22 (94) Методист. Готуємо керівника закладу освіти
- № 21 (93) ІКТ-компетентності сучасного вчителя в умовах розвитку інформаційного освітнього простору
- № 20 (92) План роботи районного методичного кабінету
- № 19 (91) Ґендерна ідентифікація старшокласників
- № 18 (90) Підвищення професійної компетентності педагогів засобами методичної роботи
- № 17 (89) Кваліметричний моніторинг в роботі школи
- № 16 (88) Роль засобів масової інформації (ЗМІ) та реклами у формуванні ґендерно чутливого світогляду
- № 15 (87) 10 «ПОМИЛОК» ВИДАВНИЧОЇ ГРУПИ «ОСНОВА»
- № 14 (86) Профільне навчання в сільській школі
- № 13 (85) Допрофільне та профільне навчання в сільській однокомплектній школі
- № 12 (84) Проблемна педрада
- № 11 (83) Творчий портрет учителя
- № 10 (82) Методист
- № 9 (81) Створення професійного портфоліо як засіб самопрезентації вчителя
- № 8 (80) Методист. Планування діяльності методичних служб
- № 7 (79) Адаптація міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активних шкіл в освітньому просторі регіону
- № 6 (78) Як створювати ситуацію успіху в навчанні?
- № 5 (77) Актуальні аспекти профільного навчання
- № 4 (76) Яким повинен бути вчитель?
- № 3 (75) Управління процесом розвитку професіоналізму вчителя в умовах інноваційної діяльності навчального закладу
- № 2 (74) Методист. Управління розвитком творчого потенціалу педагога
- № 1 (73) 10 років. Щиро ваші…
- № 24 (72) Методист № 11
- № 23 (71) Перелік статей, опублікованих у 2011 році
- № 22 (70) Методист
- № 21 (69) Василь Олександрович Сухомлинський
- № 20 (68) Методист. Управління якістю освіти: інституціональний підхід
- № 19 (67) Початок
- № 18 (66) Методист
- № 17 (65) Софія Русова
- № 16 (64) Моніторинг як механізм регулювання діяльності навчального закладу в умовах малокомплектної школи
- № 15 (63) Розвиток інформаційної та комунікативної компетентності вчителя
- № 14 (62) Продуктивне навчання — особливий вид діяльності
- № 13 (61) Моніторинг якості освіти
- № 7 (55) Інтерактивні методи навчання
- № 8 (56) Розвиток креативності учнів і педагогів
- № 12 (60) Обдарований — це про що? Чи про кого?
- № 11 (59) Робота з обдарованими дітьми в у мовах школи-інтернату, групи продовженого дня
- № 10 (58) Методика В. Ф. Шаталова — успіх та радість у навчанні
- № 9 (57) Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності
- № 6 (54) Особливості атестації педагагогічних працівників
- № 5 (53) Обдарована дитина в школі
- № 4 (52) Каталог книг «Методична робота»
- № 3 (51) Етапи становлення закладу та впровадження системи профільного навчання
- № 2 (50) Роль класного керівника та вчителя-предметника у формуванні успішності учнів
- № 1 (49) Підвищення професійної компетентності педагогів
- № 24 (48) Перелік статей, надрукованих у 2010 році
- № 23 (47) Іоганн Фрідріх Гербарт
- № 22 (46) Інтеграція навчального процесу як сучасна освітня технологія
- № 21 (45) Основа–2010: Щоденник життя
- № 20 (44) Інтерактивне навчання
- № 19 (43) Документи з кадрових питань
- № 18 (42) Єдині зразки обов’язкової ділової документації
- № 17 (41) Розвиток самоосвітньої компетентності учнів
- № 16 (40) Італійська освіта: національне та європейське
- № 15 (39) Моніторинг у роботі заступника директора школи
- № 14 (38) Підвищення професійної компетентності педагогів
- № 13 (37) Атестація вчителя — крок до Евересту
- № 12 (36) Організація роботи заступника директора школи
- № 11 (35) Самомодель організації науково-методичної роботи в системі шкільної освіти для розвитку інноваційного потенціалу вчителя
- № 10 (34) Готуємо керівників нової генерації
- № 9 (33) Розвиваємо педагогічну творчість
- № 8 (32) Педагогічна рада «Сучасний урок — спільна творчість учителя й учнів»
- № 7 (31) Молодий учитель — майбутнє навчального закладу
- № 6 (30) Основні напрямки роботи з молодими вчителями
- № 5 (29) Управлінська діяльність у схемах і таблицях
- № 4 (28) Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності педагога
- № 3 (27) Електронний конструктор уроку
- № 2 (26) Профільне навчання (глосарій)
- № 24 (24) Презентація творчих доробок учителів у фахових виданнях як засіб розвитку науково-дослідної компетентності педагога (управлінський проект)
- № 23 (23) Підготовка вчителів до апробації шкільної навчальної літератури
- № 22 (22) Інтерактивні форми і методи навчання та виховання учнів
- № 21 (21) Настав час діяти!!!
- № 20 (20) Інноваційна діяльність учителя під час планування структури сучасного уроку
- № 19 (19) Організація профільного навчання в середній школі
- № 18 (18) Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в школі
- № 17 (17) Формування професійних компетентностей учителя
- № 15-16 (15) Особливості конфліктів, що виникають у шкільному середовищі
- № 13-14 (13) Організація методичної роботи
- № 11-12 (11) Педрада — захист інновацій «Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості учнів»
- № 10 (10) Перспективність і наступність у роботі початкової і середньої ланок освіти
- № 9 (9) Формування компетентності саморозвитку шляхом самоосвітньої діяльності школярів
- № 8 (8) Тематичний каталог книг видавництва "Основа"
- № 7 (7) Проблеми атестації педагогів
- № 6 (6) Оптимальна модель методичної роботи в сільській малокомплектній школі
- № 5 (5) Інноваційна грамотність педагога як умова розвитку його професіоналізму
- № 4 (4) Розвиток учнівських обдарувань
- № 3 (3) Моніторингово-дослідницький центр — структурна одиниця методичного кабінету
- № 2 (2) Вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду
- № 1 (1) Формування успішної особистості засобами нових інформаційних технологій