Журнал «Управління школою»
Практичний журнал для керівників школи:
- Що таке ефективне управління та як воно стосується сучасної школи?
- Як керувати собою, людьми, своїм часом, фінансами й робочим процесом?
- Що таке інтенсивні технології навчання, виховання та управління та як їх використати на практиці?
- Відповіді на всі питання в журналі «Управління школою»
Вкладки:
- Фаховий сервер» — усе найнеобхідніше у практичній роботі вчителя щодня. Тематичні збірки матеріалів за актуальними напрямами;
- Актуальні діалоги» — обговорюємо у формі «запитання-відповідь» усе, що цікавить педагогів незалежно від досвіду та предмета, що викладається.
Періодичність виходу та стандарт сторінок:
96 сторінок 1 раз на місяць.
Журнал закрито від 1 січня 2021 року!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Вартiсть передплати
Iндекс | 1 міс. | 3 міс. | 6 міс. | 12 міс. |
---|---|---|---|---|
01654 | 85.00 | — | — | — |
95935 | — | — | — | — |
90819 | — | — | — | — |
00004 | — | 178.50 | 357.00 | 714.00 |
01611 | — | — | — | — |
00054 | — | — | — | — |
01655 | — | — | — | — |
37057 | — | — | — | — |
01631 | — | — | — | — |
00065 | — | — | 5110.00 | 10220.00 |
00064 | — | — | 4900.00 | 9800.00 |
Варіанти передплати
Індекс 01654 | три випуски журналу на місяць |
Індекс 95935 | пільговий |
Індекс 90819 | Фаховий комплект "Виховна робота в школі"+"Завучу. Усе для роботи"+"Управління школою"+"Педагогічна майстерня" |
Індекс 00004 | Електронна передплата |
Індекс 01611 | Комплект |
Індекс 00054 | Електронна передплата + книжковий додаток |
Індекс 01655 | три випуски журналу ПЛЮС книжковий додаток на місяць |
Індекс 37057 | пільговий ПЛЮС |
Індекс 01631 | Комплект ПЛЮС |
Індекс 00065 | Комплект електронних журналів + книжкові додатки |
Індекс 00064 | Комплект електронних журналів |
Статті у вільному доступі
- № 7 (595) Булінг зупинити не можна, його треба очолити
- № 1 (589) Аспекти інклюзивного сучасного закладу освіти
- № 36 (588) Перелік статей, опублікованих 2018 року
- № 32 (584) Співпраця — запорука доброго іміджу закладу освіти на світовому просторі
- № 22 (574) Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів
- № 16 (568) Безперервна освіта педагога за індивідуальною освітньою траєкторією
- № 14 (566) Громадсько-активна школа як засіб управління якістю освіти
- № 10 (562) Розвиток компетентностей — вимога сьогодення
- № 8 (560) Моніторинг загальної середньої освіти як складова системи управління якістю знань
- № 4 (556) Актуальність розвитку методологічної культури педагога
- № 1 (553) Підсумки конкурсу «Нова українська школа»
- № 36 (552) Перелік статей, опублікованих 2017 року
- № 34 (550) Альтернативна педагогіка у партнерстві з тенденціями «Нової української школи»
- № 33 (549) Сучасні засоби оцінювання освітніх результатів на прикладі інтерактивного ресурсу Plikers
- № 33 (549) Педагогічні умови формування акмеологічної компетентності вчителя
- № 32 (548) Мотивація педагога як умова зростання професійної компетентності
- № 31 (547) Директор — лідер розвитку школи
- № 30 (546) Компетентний учитель — запорука реалізації компетентнісного підходу до сучасного освітнього процесу
- № 29 (545) Інтернет-додаток до журналів ВГ «Основа»: «Створення навчальних інтерактивних мультимедійних ігрових вправ»
- № 28 (544) Ми не маємо права експериментувати над дітьми
- № 27 (543) Маркетинго-зорієнтована школа — шлях до успіху (ділова гра)
- № 26 (542) Методичні орієнтири: організація роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів
- № 25 (541) Упровадження гендерних підходів у практику роботи загальноосвітнього навчального закладу
- № 24 (540) Віртуальний методичний кабінет школи
- № 23 (539) Медіасередовище та виховання дітей за умов інформаційного суспільства
- № 22 (538) Бюрократична вертикаль: уверх сходами, які ведуть донизу
- № 21 (537) Маркетингова діяльність загальноосвітнього навчального закладу за умов сучасних змін
- № 20 (536) Google-сервiси в навчальній діяльності викладачів. Методичні рекомендації
- № 19 (535) Школа успіху
- № 18 (534) Херсонському ліцею — 25!
- № 17 (533) Забезпечення наступності під час переходу учнів із початкової школи в середню
- № 16 (532) Шкільна система оцінювання: добро чи зло?
- № 15 (531) Інтернет-марафон
- № 14 (530) Сучасні орієнтири змісту управлінської компетентності керівника навчального закладу
- № 13 (529) Самоменеджмент як технологія удосконалення ділової культури заступника директора
- № 11 (527) Інтернет-додаток до журналів ВГ «Основа»: «Організація проектної діяльності учнів за допомогою хмарних сервісів»
- № 12 (528) «Діти і папери»: Полювання на «Бюрокразавра» та висновки проекту
- № 10 (526) Автономія школи: самостійність і відповідальність
- № 8 (524) Інтернет-додаток до журналів ВГ "Основа" Хмарні сервіси у проектній діяльності учнів
- № 9 (525) Методична робота в акмеологічному просторі школи
- № 7 (523) Як мотивувати трудову поведінку педагогів?
- № 06 (522) Філософське ставлення до стресу
- № 05 (521) Раціональна організація праці керівника закладу — умова підвищення результативності ЗНЗ
- № 04 (520) Природні задатки таланту — орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільної освіти
- № 03 (519) Школа радості, творчості, спокою та доброти
- № 02 (518) Імідж навчального закладу — конкурентоспроможність школи
- № 01 (517) Яку небезпеку приховує монополія Дарвінізму для української освіти?
- № 36 (516) Перелік статей, опублікованих 2016 року
- № 35 (515) Педагогічна рада — постійний вищий орган самоврядування педагогічного колективу
- № 34 (514) Діяльність громадсько-активних шкіл Рівненщини в межах реалізації програми «Школа як осередок розвитку громади»
- № 30 (510) Інтернет-додаток до журналів ВГ "Основа" – Огляд віртуальних інтерактивних дощок
- № 33 (513) Інтернет-додаток до журналів ВГ «Основа» — Методика використання віртуальної інтерактивної дошки Padlet в освітньому процесі
- № 32 (512) З ювілеєм, рідна школо!
- № 31 (511) Чому буксують освітні реформи?
- № 29 (509) Педагогіка ненасилля — стратегічний шлях у вихованні дитини
- № 28 (508) Організація профільного навчання у 2016–2017 навчальному році в загальноосвітніх навчальних закладах: управлінський аспект
- № 27 (507) Соціальне партнерство заради розвитку
- № 26 (506) Тренінг із позитивного мислення
- № 25 (505) Зворотний зв’язок
- № 24 (504) Циклограма наказів
- № 23 (503) Наслідки тільки правильної відповіді
- № 22 (502) Моя маленька незалежність...
- № 21 (501) Як «не згоріти» на роботі
- № 20 (500) Виявлення та задоволення освітніх потреб учнів, батьків, громади
- № 19 (499) Концепція розвитку НВК на 2015–2020 роки
- № 18 (498) Структурно-функціональна модель розвитку інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності
- № 17 (497) Інформатизація освітнього простору гімназії — суттєвий резерв підвищення якості освіти
- № 16 (496) VIІ Міжнародний форум освітніх технологій «Перспектива»
- № 15 (495) Концепція моделі адаптивної школи
- № 14 (494) Комплексна програма розвитку
- № 13 (493) Базові засади фандрайзингу для освітніх організацій: як написати проект на грант?
- № 12 (492) Нарада при директорові школи
- № 11 (491) Аналіз підсумків навчального року
- № 10 (490) Гуманізація навчально-виховного процесу як засіб становлення гармонійної особистості
- № 9 (489) Кваліметричні вимірювання діяльності навчального закладу
- № 8 (488) Педагогіка педоцентризму в суспільному вихованні США та Японії (порівняльний аналіз)
- № 7 (487) Роль громади у створенні умов для всебічного розвитку учнівської молоді
- № 6 (486) Віртуальна учительська як засіб мережевої взаємодії адміністрації та вчителів
- № 5 (485) Шляхи реалізації мережевої взаємодії членів шкільної інформаційної служби
- № 4 (484) Розвиток ідей педоцентризму на сучасному етапі (друга половина ХХ ст. – початок ХХI ст.). Формування педагогічної свідомості дорослих Америки
- № 3 (483) Презентація – Майстер-клас як засіб розвитку професійної компетентності педагога
- № 2 (482) Нотатки директорки: гендерні аспекти освіти
- № 1 (481) Дизайн — інтелігентна стратегія професіоналів
- № 36 (480) Список статей, опублікованих 2015 року
- № 35 (479) Співробітництво як ключ до захисту
- № 34 (478) Реалізація моделі громадсько-активної школи в контексті сучасних стратегій розвитку освіти
- № 33 (477) Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти. Частина 2
- № 32 (476) Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти. Частина 1
- № 31 (475) НАВІЩО ПОТРІБНА ПЕРЕДПЛАТА?
- № 30 (474) Якість забезпечення умов здійснення освітнього процесу
- № 29 (473) Якість освітніх результатів гімназії
- № 28 (472) Положення про моніторинг якості освіти в гімназії «Ерудит»
- № 27 (471) Психологічні аспекти інклюзивної освіти
- № 26 (470) Пізнання внутрішнього світу обдарованої дитини (фрагмент тренінгу)
- № 25 (469) Модель освітнього соціалізувального простору
- № 24 (468) Ефективність реалізації управлінських рішень як показник якості освіти
- № 23 (467) Упровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес ліцею як умова створення якісного освітнього простору школи майбутнього
- № 22 (466) EdCamp — новий формат для творчого вчителя
- № 21 (465) Еволюція образу дитини в педагогічному просторі нового часу (XVII — середина XIX ст.)
- № 20 (464) «Українська» інклюзія: її місце та роль в освіті
- № 19 (463) Методична робота як засіб розвитку професійної компетентності педагога
- № 18 (462) Громадські організації та школа — демократія в дії
- № 17 (461) Чому в авторській школі М. П. Гузика немає неуспішних дітей і учнів із поганою поведінкою?
- № 16 (460) Трудовий договір або контракт із керівником навчального закладу
- № 15 (459) Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів
- № 14 (458) Організація та структура шкільного управління
- № 13 (457) Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін
- № 9 (453) Актуальні діалоги - Як запобігти зриванню уроків дітьми?
- № 9 (453) Актуальні діалоги - Пенсія за вислугу років для педагогічних працівників.
- № 12 (456) Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів
- № 11 (455) Організаційно-педагогічні умови управління якістю навчально-виховного процесу
- № 10 (454) Звільнення з ініціативи адміністрації
- № 8 (452) Партнерство — складова державно-громадського управління школою
- № 7 (451) Відпустка педагогічного працівника
- № 6 (450) Дитиноцентрована педагогіка
- № 5 (449) Вивчення стану дистанційного навчання в школі
- № 4 (448) Зміст освіти динамічного світу
- № 3 (447) Система проектування та планування роботи сучасної школи
- № 2 (446) Внутрішньошкільний контроль — головне джерело інформації
- № 1 (445) Проект нової концепції: точки зору, проблеми
- № 36 (444) Перелік статей, опублікованих 2014 року
- № 35 (443) Краща модель навчального закладу
- № 33 (441) Імперативи педагогічної інноватики сучасної школи
- № 32 (440) Звіряємо свої думки із мудрістю великого педагога
- № 31 (439) Формування успішної компетентної особистості за умов сільської акмеологічної школи
- № 30 (438) Педагогічна майстерність учителя — основа формування духовно багатої особистості
- № 29 (437) Медіаосвітні інновації в управлінській діяльності й організації навчально-виховного процесу сучасної школи
- № 28 (436) Как развивать компетентностную сферу и ключевые задатки природного ведущего таланта ребенка в условиях академического образования?
- № 27 (435) Застосування моніторингових досліджень в управлінні якістю освіти
- № 26 (434) Використання елементів кваліметричних вимірювань у процесі атестації педагогічних працівників
- № 25 (433) Самореалізація особистості за умов сільської школи
- № 24 (432) Ідеї В. Сухомлинського — в практику роботи школи
- № 23 (431) Доцільність використання психотерапії в педагогіці
- № 22 (430) Думки проти течії. Випуск 7. Стереотипи
- № 21 (429) Технологічні аспекти реалізації управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу
- № 20 (428) Ключові компоненти професійної компетентності вчителя
- № 19 (427) Как успешно обучать каждого ребенка исходя из его способностей и желания в условиях планового наполнения классов
- № 18 (426) БОНУСНИЙ НОМЕР - Золотые правила учительской похвалы. Видео урок от Издательской группы «Основа»
- № 17 (425) Здоров’язберігальне середовище школи
- № 16 (424) Використання наочності в школі для дітей із особливими освітніми потребами
- № 15 (423) Розвиток інноваційної діяльності
- № 14 (422) Управлінський супровід моніторингових досліджень якості освіти
- № 13 (421) Маркетингові комунікації
- № 12 (420) Використання ІКТ у роботі вчителя — шлях до успіху учня
- № 11 (419) Положення про конкурс «Краща модель навчального закладу»
- № 10 (418) Маркетингове планування
- № 9 (417) Бюрократична вертикаль: уверх сходами, які ведуть донизу
- № 8 (416) Психологічні аспекти підвищення професійної педагогічної компетентності
- № 7 (415) Робота з обдарованими дітьми в ліцеї «Елітар»
- № 6 (414) Создание эффективной системы мотивации учителя как условия развития его профмастерства
- № 5 (413) Раціональна емотивна терапія мислення — ефективний засіб гармонізації відносин суб’єктів навчального процесу
- № 4 (412) Громадсько-активна школа як інноваційна система управління загальноосвітнім навчальним закладом
- № 3 (411) Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень
- № 2 (410) Корпоративне управління — необхідна умова розвитку сучасного навчального закладу
- № 1 (409) Учитель як менеджер освітнього процесу
- № 36 (408) Нові форми впровадження та поширення педагогічного досвіду як важлива умова створення інноваційного освітнього середовища
- № 35 (407) Технологічний супровід підготовки та проведення засідання педагогічної ради навчального закладу
- № 34 (406) Организация процесса обучения
- № 33 (405) Навіщо мені ці вебінари?!...
- № 32 (404) Вплив батьків на успіхи дітей
- № 31 (403) Мотивація досягнення успіху
- № 30 (402) Опановуємо секрети вічної професії вчителя
- № 29 (401) Психологічний супровід професійного зростання керівника
- № 28 (400) Нові стандарти загальної середньої освіти
- № 27 (399) ІV Міжнародний психолого-педагогічний фестиваль «Перспектива»
- № 26 (398) Наступність і перспективність у роботі зі здібними й обдарованими дітьми
- № 25 (397) Розвиток здібностей і обдарувань ліцеїстів
- № 24 (396) Моніторинговий підхід до вивчення стану викладання навчальних предметів
- № 23 (395) Шкільний сайт як ресурс відкритого інформаційно-освітнього простору школи
- № 22 (394) Комбинированная система Н. П. Гузика: этапы обучения и научения
- № 21 (393) Диски «Електронний конструктор уроку»: від економії часу — до творчості
- № 20 (392) Комплексні моніторингові дослідження
- № 19 (391) Макроструктурные учебно-воспитательные образования
- № 18 (390) Військово-патріотичне виховання на козацьких традиціях
- № 17 (389) Проект «Школа ХХІ века»
- № 16 (388) Формування духовної складової здоров’я особистості
- № 15 (387) Інклюзивна освіта. Проект «Рівний — рівному»
- № 14 (386) Медіасередовище та виховання дітей за умов інформаційного суспільства
- № 13 (385) Фінансування шкільної освіти в Україні
- № 12 (384) Як отримувати задоволення від навчання?
- № 11 (383) Упровадження бізнес-освіти в навчально-виховний процес школи
- № 10 (382) Оцінювання результатів зно за шкалою 100–200: пошуки простих відповідей на непрості запитання
- № 9 (381) Управління розвитком професійної компетентності вчителя
- № 8 (380) Професійний імідж керівника навчального закладу
- № 7 (379) Концепція розвитку навчального закладу
- № 6 (378) Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентності вчителя
- № 5 (377) Особливості педагогічної підтримки обдарованих учнів у ліцеї
- № 4 (376) Адаптація зарубіжного досвіду в системі загальної середньої освіти регіону
- № 3 (375) Гуманістичні засади роботи з обдарованими дітьми в сучасному освітньому закладі
- № 2 (374) Уроки фінансування шкільної освіти для України
- № 1 (373) Акмеологічні технології в управлінській діяльності керівника профільного загальноосвітнього навчального закладу: теорія, практика
- № 36 (372) Перелік статей, опублікованих у 2012 році
- № 35 (371) Нові форми впровадження і поширення педагогічного досвіду як важлива умова створення інноваційного освітнього середовища
- № 34 (370) Самоаналіз освітньо-виховної діяльності гімназії
- № 33 (369) Практикум по решению критических педагогических ситуаций
- № 32 (368) Особистісно зорієнтований підхід до викладання навчального предмета «Захист вітчизни»
- № 31 (367) Управлінська педагогічна тека: розвиваємо інтелект
- № 30 (366) Формування професійних компетенцій керівників і педагогів із використанням кейс-технологій
- № 28 (364) Поради репетиторам-початківцям
- № 27 (363) Планування роботи школи
- № 26 (362) Календарний план роботи
- № 25 (361) Труднощі та обмеження діяльності директора школи і шляхи їх подолання: управлінський аспект
- № 24 (360) Дидактичні можливості мультимедійного посібника
- № 23 (359) Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі розвитку освіти
- № 22 (358) 10 «ПОМИЛОК» ВИДАВНИЧОЇ ГРУПИ «ОСНОВА»
- № 20 (356) Держававно-громададське управління сучасним закладом освіти —запорука прогресивних змін в освіті
- № 19 (355) Управлінська компетентність керівника щодо формуваування готовності педагогів до інноваваційної діяльності в умовах освітнього середовища профільної школи
- № 18 (354) Майстер-клас як форма поширення інноваційних педагогічних ідей
- № 17 (353) Експертиза шкільного підручника: стан і перспективи
- № 16 (352) Законодавчі аспекти соціально-педагогічного захисту дітей пільгових категорій
- № 15 (351) Шкільний підручник: яким йому бути
- № 14 (350) Самоменеджмент і упровадження здоров’язберігаючих технологій
- № 13 (349) Педагогічне моделювання у контексті професійної компетентності
- № 12 (348) Гуманізація управління школою
- № 11 (347) Реформування освіти: проблеми та перспективи розвитку сучасної школи
- № 10 (346) Школа XXI століття: робота із обдарованими дітьми в умовах розвитку інформаційного суспільства
- № 9 (345) Формування ґендерної чутливості в освіті
- № 8 (344) Проблеми методичного менеджменту та шляхи їх вирішення у системі профільної освіти
- № 7 (343) Атестація педагогічних працівників у сучасних умовах
- № 6 (342) Управлінське забезпечення профільного навчання у старшій школі
- № 5 (341) Методичні рекомендації щодо самооцінки та саморозвитку вчителя
- № 4 (340) Державно-громадське управління у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі
- № 3 (339) Єдині педагогічні вимоги — важливий засіб підвищення ефективності навчання та виховання
- № 2 (338) Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти
- № 1 (337) 10 років. Щиро ваші…
- № 36 (336) Перелік статей, опублікованих у 2011 році
- № 35 (335) Програма розвитку гімназії «Ерудит» на 2010–2015 роки
- № 34 (334) Школа в селі: закрити не можна «оптимізувати»!?
- № 33 (333) Програма розвитку гімназії «Ерудит» на 2010–2015 роки
- № 32 (332) Винайдення заново (перевинайдення) школи як глобальний виклик
- № 31 (331) Василь Олександрович Сухомлинський
- № 30 (330) Дайджест педагогічних рад
- № 29 (329) Управління якістю освіти: інституціональний підхід
- № 28 (328) Давай поїдемо туди, де немає школи!
- № 27 (327) Інтегровані уроки в профільних класах
- № 26 (326) Проект «Школи майбутнього першокласника»
- № 25 (325) На шляху до меташколи: філософські засади й освітні реалії в Україні та США
- № 24 (324) Опорна школа
- № 23 (323) Маркетингова діяльність керівника навчального закладу
- № 22 (322) Архітектоніка управлінської культури директора школи в контексті соціально-економічних вимог
- № 21 (321) Передумови становлення соціальнозрілої особистості сучасного випускника в акмеологічному освітньому просторі
- № 20 (320) Європейська освіта: розвиток і його осмислення
- № 19 (319) Музеї миру чи музеї війни: що варто створювати в школах?
- № 18 (318) Синдром эмоционального выгорания педагогов: мониторинг и методы его превенции
- № 17 (317) Самоаналіз навчального закладу
- № 16 (316) Міфи шкільної освіти
- № 15 (315) Самоаналіз навчального закладу. Кадрова політика
- № 14 (314) Роль керівника в процесі управління конфліктами в педагогічному колективі
- № 13 (313) Проектирование индивидуальной образовательной программы учащегося
- № 12 (312) Метод проектів в освітній системі школи
- № 11 (311) Організаційні підходи до колективного аналізу та самоаналізу відкритих занять учителів
- № 10 (310) Маніфест громадсько-педагогічного руху «За свободу в освіті»
- № 9 (309) 25 способів навчити «неправильну» дитину
- № 8 (308) Формування компетентності керівника як ресурс розвитку навчального закладу
- № 7 (307) Концептуали національної стратегії розвитку шкільної освіти в Україні
- № 6 (306) Планування цивільного захисту в школі
- № 5 (305) Харківський колегіум: якісна освіта в приватній школі
- № 4 (304) Тематичний каталог «Компетентність»
- № 3 (303) Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ
- № 2 (302) Раціональність у прогнозуванні освітнього процесу
- № 1 (301) TO BE OR NOT TO BE?.. ОТВЕТА НЕТ
- № 36 (300) Перелік статей, надрукованих у 2010 році
- № 35 (299) Понятійний словник організатора навчального процесу
- № 34 (298) Пошуки якісної та ефективної школи незалежної України
- № 33 (297) Підвищення професійної компетентності вчителя
- № 32 (296) Інтегральний технологічний підхід в освіті
- № 31 (295) Десять «розривів» в українській шкільній освіті
- № 30 (294) Портфоліо педагога й учня в системі управління освітою
- № 29 (293) Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя та учня
- № 28 (292) Організація роботи з о охорони праці та безпеки життєдіяльності
- № 27 (291) Государственно-общественное управление образованием
- № 26 (290) Стежина до самопізнання
- № 25 (289) Продуктивний урок. Поема
- № 24 (288) Програма розвитку школи
- № 23 (287) Організаторська діяльність керівника в сучасній школі
- № 22 (286) Модель навчального закладу «Школа майбутнього»
- № 21 (285) Розвиток професійних якостей молодого керівника загальноосвітнього навчального закладу як психолого-педагогічна проблема
- № 20 (284) Якість освіти: вибір майбутнього
- № 19 (283) Річний план — обличчя школи
- № 18 (282) Освіта Ізраїлю та Швеції очима українського директора
- № 17 (281) Современный урок: проектирование, реализация, анализ
- № 16 (280) Взаємодія вчителя й учня в навчально-виховному процесі
- № 15 (279) Розділ 5. Фінансово-господарська діяльність, матеріально-технічна база загальноосвітнього навчального закладу
- № 14 (278) Розділ 2. Науково-методичне забезпечення системи загальної середньої освіти
- № 13 (277) Юридична довідка керівникам загальноосвітніх шкіл щодо їх діяльності у зв’язку зі вступом в силу з 01.04.2010 р. Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»
- № 12 (276) Керівник ЗНЗ — лідер педагогічного колективу
- № 11 (275) Як підвищити ефективність впливу вчителя на учнів?
- № 10 (274) Традиційні й альтернативні заклади середньої освіти США
- № 9 (273) Річний план роботи школи
- № 8 (272) Школа майбутнього
- № 7 (271) Про систему позитивного мислення (цікава й корисна версія)
- № 6 (270) Нетрадиційні форми методичної роботи
- № 5 (269) Освітня система Франції: сучасний погляд
- № 4 (268) Упровадження компетентнісно орієнтованого підходу
- № 3 (267) Формування професійної компетентності керівників навчальних закладів
- № 2 (266) Визначення права на пенсію за вислугу років згідно із Законом України «Про пенсійне забезпечення»
- № 1 (265) Суб’єктний досвід учнів і процес навчання правильної поведінки в конфліктних ситуаціях
- № 36 (264) Перелік статей, надрукованих у 2009 році
- № 35 (263) Заметки об американском образовании
- № 34 (262) Модель навчально-виховного комплексу
- № 33 (261) Самооценка общеобразовательного учреждения по критериям модели Total Quality
- № 32 (260) Модель авторської компетентнісно орієнтованої школи
- № 31 (259) Зміст підготовки вчителя до розв’язання конфліктів в учнівському середовищі
- № 30 (258) Державно-громадське управління сільською школою
- № 29 (257) Право і освітянські реалії
- № 28 (256) Кваліметричний підхід до моніторингу якості освіти загальноосвітнього навчального закладу
- № 27 (255) Педагогічний експеримент
- № 26 (254) Готовність педагога до допомоги учневі у подоланні конфліктів
- № 25 (253) Розвиток інноваційного середовища навчального закладу
- № 22-24 (250) Закони, принципи, методи навчання
- № 19-21 (247) Використання потенційних можливостей іміджології в управлінні закладами освіти
- № 17 (245) Цивільна оборона в школі
- № 15 (243) Репутація освітньої організації: досвід структурного підходу
- № 14 (242) Способи формування та розвитку організаційної культури навчального закладу
- № 13 (241) Входимо в ринок
- № 12 (240) Тематичний каталог книг видавництва "Основа"
- № 11 (239) Євроінтеграційні процеси в освіті. Чеський досвід
- № 10 (238) Мотивація педагога як умова зростання професійної компетентності
- № 9 (237) Створення інноваційної моделі управління школою
- № 8 (236) Успішний керівник: який він?
- № 7 (235) Компетентний ліцеїст
- № 6 (234) Інноваційні методи управління сучасною школою
- № 5 (233) Концепція розвитку школи
- № 4 (232) Школа майбутнього чи майбутнє без школи
- № 3 (231) Соціально-економічний статус і подолання корупції
- № 2 (230) Модель сучасної сільської школи
- № 1 (229) Як визначити, наскільки хорошою є ваша школа
- № 36 (228) Перелік статей, надрукованих у 2008 році
- № 35 (227) Управління колегіальними відносинами між педагогами у навчальному закладі
- № 34 (226) Атестація закладу як засіб вимірювання якості освіти
- № 33 (225) Педагогічні засади розвитку творчості учнів
- № 32 (224) Нетрадиційні моделі проведення бібліотечних уроків
- № 31 (223) Основні показники діяльності бібліотеки
- № 30 (222) Болючі питання сучасної шкільної бібліотеки (шкільний бібліотекар: хто він?)
- № 29 (221) Складові управлінської компетентності керівників навчальних закладів
- № 28 (220) Методичне об'єднання - одна з форм роботи з педагоічними кадрами
- № 27 (219) Технологія здіснення експертизи і корекції організаційно-інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу
- № 26 (218) Технологія експертизи і корекції готовності педагогів до інноваційної діяльності: організаційно-психологічний аспект
- № 25 (217) Педагогіка особистості-основа гуманізації освіти
- № 15 (171) Народні символи України. Свято
- № 24 (216) Про внесення змін положення про індивідуальну форму навчання
- № 23 (215) Педагогіка ХХІ століття
- № 22 (214) Формування акмеологічної компетентності слухачів ІПО
- № 21 (213) Компетентісний підхід у діяльності ліцею
- № 20 (212) Форми методичної роботи з педагогічними кадрами
- № 19 (211) Педагогіка ХХІ століття
- № 18 (210) Модель інноваційної діяльності в школі I ступеня
- № 17 (209) Школа культури здоров’я
- № 16 (208) Якість освіти в Україні: проблеми становлення
- № 15 (207) Удосконалення професіоналізму вчителя засобами методичної роботи школи
- № 11 (203) Поради лікаря
- № 10 (202) Видатні діячі у галузі розвитку освіти на селі
- № 14 (206) Ефективне навчання і самооцінка вчителя та учня
- № 13 (205) Проектування, розробка та реалізація проекту — програми розвитку освітнього закладу
- № 12 (204) Впевненість у собі як показник компетентності керівника
- № 9 (201) Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів (затверджено наказом МОНУ від 18.02.2008 р. № 99)
- № 8 (200) Сучасні технології навчання
- № 7 (199) Державно-громадське управління в сучасній школі
- № 4 (196) Психічне здоров’я школярів: проблема та її рішення
- № 3 (195) Шляхи реалізації освітніх потреб національних меншин
- № 6 (198) Розвиток самоосвітніх умінь учнів
- № 5 (197) Формування в учнів мотивації до успіху в навчанні
- № 1 (193) Парадокси традиційної системи навчання
- № 2 (194) Інноваційні форми роботи районного методичного кабінету
- № 36 (192) Дві течії в сучасній педагогіці США: чи потрібні вони українській середнй та вищій школі?
- № 35 (191) Адаптація i мотиваційна сфера особистості як чинники професійної діяльності педагогічних працівників
- № 34 (190) Мотивація навчання
- № 33 (189) Формування професійної компетенції майбутніх керівників сільської школи в умовах магістратури
- № 32 (188) Гра на біблютечних уроках
- № 31 (187) Інноваційні форми роботи шкільної біблютеки
- № 29 (185) Нові інформаційні технології навчання
- № 30 (186) Педагог — творець? Так!
- № 28 (184) Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учасників педагогічного процесу
- № 27 (183) Підготовка вчителів до роботи з дітьми з особливими потребами в системі післядипломної педагогічної освіти
- № 26 (182) Управління процесом: впровадження інформаційних i комунікаційних технологій у навчальний процес
- № 25 (181) ХІ міжнародний фестиваль «Педагогіка ХХІ століття»
- № 24 (180) Професійна компетентність директора школи
- № 21 (177) Ігрові технології як засіб реалізації колегіального підходу до управління навчальним закладом
- № 20 (176) Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності
- № 19 (175) Реалізація фасилітаторської функції керівника у процесі розробки стратегії навчального закладу
- № 22 (178) Технологія моделювання уроку 3 використанням ІКТ
- № 17 (173) Методологічні проблеми дослідницької діяльності вчителя
- № 16 (172) Річний план роботи школи
- № 14 (170) Ведення обліково-звітної документації шкільного психолога
- № 13 (169) Від духовних потреб дитини — до життєвої компетентності (спостереження-міркування учителя-практика)
- № 12 (168) Освіта Петровського району
- № 11 (167) Конфлікти: сутність i подолання
- № 10 (166) Моделювання педагогічних процесів
- № 9 (165) Оцінювання професійної компетентності керівників в процесі атестації
- № 8 (164) Внутрішньошкільні документи
- № 7 (163) Моніторинг діяльності гімназії
- № 6 (162) Методична діяльність як засіб розвитку творчої особистості учнів
- № 5 (161) Поелементний аналіз робіт — невід’ємна частина предметного моніторингу
- № 4 (160) Використання ігрових технологій в організації методичної роботи в закладах нового типу
- № 3 (159) Вивчення інформаційних потреб педагогічних працівників, учнів та батьків
- № 2 (158) Самооцінка діяльності навчального закладу: рекомендації за підсумками проекту
- № 1 (157) Технологія управління розвитком професійної кар’єри педагогічних кадрів