Передплатна кампанія з січня 2019 закінчино! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Конкурс «Розумники й розумниці» в 1 класі

І. Ф. Тинда,
учитель вищої категорії, учитель-методист, ЗОШ I–III ст. 1, м. Камянка, Черкаська обл.



Хід гри

 

Доброго дня всім присутнім, мамам і татам, бабусям і дідусям, братикам і сестричкам, рідним і знайомим, друзям і подружкам.

 

Звучить пісня «Ми вас вітаємо».

 

Сьогодні в нас цікава гра

Змагатиметься наша дітвора.

В умінні міркувати, а не хитрувати,

Уважним бути, не зівати

І правильно відповідати.

Зберіть усі знання і сили,

Згадайте все, що ви учили,

І в бій з суперником вступайте,

У чесній грі перемагайте!

 

У нашому конкурсі «Розумники й розумниці» беруть участь переможці першого туру...

 

Присяга конкурсантів

 

Присягаємося грати чесно, з радістю, не плакати, гідно отримати  поразку, радіти, а не заздрити успіхам інших.

 

Присягаємося!

 

Оцінювати ваші знання будуть... (представлення членів журі).

 

Раунд 1. Представлення

Учні у віршованій формі розповідають про себе та свою сімю.

 

Танець «Вальс».

 

Слово журі.

 

Раунд 2. Відгадайте загадку

 

Учасники загадують загадку по черзі; хто відгадає загадку першим, той отримує 1 бал.

 

Слово журі.

 

Раунд 3. Домашнє завдання

 

Промовити скоромовку.

 

Звучить «Пісня про школу».

 

Слово журі.

 

Раунд 4. Перевірка знань про навколишній світ

 

1. Наука про цифри.

2. Як називають старого чоловіка?

3. Гарбузова господиня.

4. Замерзла вода.

5. Домашній родич зайця.

6. Хліб до випічки.

7. Родичка бджоли.

8. Суха трава.

9. Хто ходить за нами у сонячну погоду?

10.Чиї пташенята не знають своєї матері?

11. Скільки лапок мають комахи?

12. Якого кольору волосся у колобка?

13. Комарце тварина чи птах?

14.Скільки хвостів у 5 корів?

15. На одному березі річки курчата, а на другомукаченята. Посеред річкиострів. Хто швидше допливе до островакаченята чи курчата?

16. Геометрична фігура без кутів та сторін.

17. Скільки пальців на лівій нозі?

18. Що є мотором в організмі людини?

19. Будинок або кімната, де є дуже багато книжок.

20. Яке молоко дає чорна корова?

21. Хто більше важить — 3 зайці чи 1 слон?

22. Хто двічі родиться, а раз на світі живе?

23. Що важче — 1 кг  заліза чи 1 кг пуху?

24. Яка цифра обєднає музику, райдугу, дні тижня та чудеса світу?

25. Що стоїть між цифрами 4 і 6?

26. Коли ми дивимося на цифру 2, а кажемо 10?

27. Яке колесо під час руху не обертається?

28. Хто по дорозі стрибає, а у воді плаває?

29. Що станеться із бджолою після того, як вона вжалить?

30.Куди зайцеві бігти зручнішез гори чи на гору?

31. В яких птахів пальці зєднані перетинками?

32. Хто плаває, купається, а сухим лишається?

 

Слово журі.

 

Раунд 5. «Який я учень?»

 

Завдання 1

 

Хто більше складе слів зі складів? Кожне складене слово — 1 бал.

НА ТУ РО

МА КО ВО СИ

ЛИ БО ШИ

ДА НЕ ПА ЦЕ

 

Завдання 2

Скласти звукову модель слова конкурс.

 

Завдання 3

Розвязати приклади та порівняти числа (за вибором учителя).

 

Завдання 4

Гра «Дешифрувальник» (словаза вибором учителя).

Під час виконання завдань решта учнів виконують танець «Перепляс» та гімн школи.

 

Раунд 6. «Моя мрія»

 

Учасники у віршованій формі розповідають про свою мрію.

 

Пісня «Черепаха».

 

Раунд 7. «Сторінками улюблених казок»

 

Казки просять дуже вас:

 

Ви впізнайте, діти, нас!

 

Учитель. Дорогі діти! Знаю, що ви дуже любите казки. Сьогодні ми подорожуватимемо сторінками улюблених книг.

  Чоловічок цей маленький

    Ключ шукає золотий.

    Гострий, довгий, деревяний

    Всюди ніс встромляє свій. («Золотий ключик»)

 

  На городі що за черга?

    Дід і баба тут стоять.

    Тягнуть щось поперед себе

    І не витягнуть ніяк. («Ріпка»)

 

  Хто кругленький і смачненький

    Із віконця скік та скік,

    Втік від баби і від діда

    До лисички на язик? («Колобок»)

 

  Вється річка невеличка,

    Хлопчик у човні сидить.

    З берега матуся кличе,

    Щоб обідом пригостить. («Телесик»)

 

  Що за хатка, що в ній тісно і миші, зайчикові і вовкові, ведмедеві, жабці і лисиці? («Теремок»)

 

  Що за казка, друже мій,

    Незнайомка живе в ній.

    Ти впізнаєш вмить її

    Одяг весь у попелі.

    Мачуха все свариться,

    Сестри насміхаються. («Попелюшка»)

 

  Підробив він голосок,

    Став на маминім співати,

    Здогадалися малята:

    Вовкне наша мати! («Вовк та семеро козенят»)

 

  Маленьке, сіреньке,

    Біди наробило,

    Щось біле, кругленьке,

    Хвостиком розбило. («Курочка Ряба»)

 

  Порибалити зібрався,

    Зранку я прийшов сюди.

    Кляті миші вже набридли,

    Вирішив від них втекти. («Кіт Леопольд»)

 

  Обізвалась бараболя, а за нею і квасоля:

 

  Іще живі, ще здорові всі родичі гарбузові. («Ходить гарбуз по городу»)

 

Пісня «Білий цап».

 

Раунд 9. Батьки і я — дружна сім’я

 

Веселий конкурс

 

Батьки учасників витягають із конверта картку, на якій зображено тварину, імітують її рухи, а дитина відгадує, що це за тварина.

 

Слово журі.

 

Раунд 10. «Світ моїх захоплень»

 

Діти розповідають про свої заняття у вільний час, демонструють вироби, малюнки, співають, декламують вірші, грають на музичних інструментах.

 

Підбиття підсумків конкурсу

 

Заключне слово журі. Нагородження учасників та вшанування переможця.

 

Відгуки читачів