Будуємо партнерство: від класних обов’язків до успішної кар’єри
Маргарет Беррі Вілсон,Ешлі Демскі
Переклад та літературна обробка Т. О. Бондаренкоза матеріалами: www.responsiveclassroom.org, www.teachingchannel.com
Ранок понеділка у моєму класі був особливо захопливим, адже учні дізналися, якою будеїхня тижнева робота. Вони підходили до графіку роботи в класі й шукали своє ім’я тапосаду. Деякі були в захваті, наприклад, «ветеринари», які відповідали за догляд за класними тваринами. Інші були стриманіші — «Мені подобається бути капітаном столу». Іноді діти були розчаровані — «Прибиральник!» Але, незалежно від отриманих обов’язків,усі сприймали їх серйозно, бо розуміли, що клас працюватиме краще, якщо кожен сумлінно робитиме свою справу.