Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою
!

Оформити передплату

Емоційно-ціннісне ставлення як засіб регуляції навчальної діяльності молодшого школяра

О. А. Даценко, К. В. Пилипенко, КДПУ, м. Кривий Ріг

Цілеспрямована регуляція навчання передбачає не лише орієнтацію на систему педагогічних оцінок, зіставлення учнем реально досягнутого результату з вихідною метою, а й формування внутрішнього, емоційно-ціннісного ставлення до нього, яке б давало змогу диференційовано, критично, об’єктивно оцінювати результати своєї праці.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів