Методичні родзинки на уроках зарубіжної літератури
І. М. Ляшенко, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, директор школи, учитель зарубіжної літератури Сердюківської ЗОШ І–ІІ ст. Смілянської райради, Черкаська обл.
Пропонований матеріал містить ігрові інноваційні заходи, які забезпечать створення сприятливих психологічних умов для ефективної взаємодії в групі, для самопізнання учасників гри, поглиблення їхніх самоаналізу, саморефлексії, самосвідомості. Застосування методичних родзинок у формі захопливих пригод дає учням змогу виявити свої знання, уміння та творчі здібності, сприятиме глибшому усвідомленню школярами ідейно-художніх особливостей літературних творів, а вчителеві допоможе організувати ефективну роботу з творами художньої літератури.
Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою