Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою
!

Оформити передплату

Вровадження інтерактивних технологій на уроках біології в межах компетентнісно-орієнтованого навчання (на п рикладі ігрових технологій)

О. Ю. Сергієнко, учитель біології І категорії ЗОШ № 61, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

Пошук нових форм і прийомів вивчення біології в наш час — явище не тільки закономірне, але й необхідне. У школі особливе місце посідають такі форми занять, які забезпечують активну участь в уроці кожного учня, підвищують авторитет знань та індивідуальну відповідальність школярів за результати навчальної праці. Розвиток пізнавального інтересу учнів — це процес, що включає інтелектуальні, емоційні й вольові елементи в певному поєднанні та взаємозв’язку. Працювати з учнями 5-х класів, коли вони лише починають вивчати природничі науки на уроках природознавства, треба так, щоб у них не зник інтерес. А в 6–7-х класах, де дають уже більш важкий матеріал для розуміння, необхідно шукати такі форми роботи, які захоплять учнів практичною діяльністю з метою дослідження різноманіття проявів природи. Тому я вибрала тему для самоосвіти, пов’язану з ігровими технологіями, яку можу використовувати на будь-якому уроці й навіть етапі уроку з користю для учнів.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів