Передплатна кампанія з січня 2019 закінчилася! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Об’ємна вишивка. Шпилька для волосся

О. В. Чала, учитель трудового навчання I категорії, ЗЗСО I–II ст. № 8 Костянтинівської міської ради, Донецька обл.


Рекомендований клас: 9
Об’єкт проектної діяльності: Вироби для власних потреб: шпилька для волосся
Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів
Додаткова технологія: Технологія виготовлення штучних квітів
Наскрізні лінії:
  • «Здоров’я і безпека» — дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця.
  • «Підприємливість і фінансова грамотність» — визначення орієнтованої вартості витрачених матеріалів для виготовленого виробу, його ринкова привабливість
Обладнання, інструменти та матеріали Інструменти: п’яльця, голка, ножиці манікюрні для вирізування.
Обладнання: клейовий пістолет.
Матеріали: нитки кольорові муліне різних відтінків жовтого, синього і фіолетового кольорів; дріт тонкий; тканина біла (льон з бавовною); застібка для шпильки.
 
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
 
Знаннєвий компонент
  • Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів.
  • Розуміє біоніку як науку про створення механізмів, пристроїв, технічних об’єктів чи технологій, ідея яких запозичена із живої природи.
  • Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів.
  • Пояснює застосування автоматичних пристроїв у технологічних процесах, побуті.
 
Діяльнісний компонент
  • Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу.
  • Обґрунтовує доцільність вибору конструкційних матеріалів.
  • Оцінює об’єкт проектування з використанням аналогів.
  • Розраховує орієнтовний бюджет проекту.
  • Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу й технології його виготовлення.
  • Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу.
  • Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.
  • Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
  • Вирізняє технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання, за характерними ознаками.
  • Виготовляє виріб.
  • Створює композицію для оздоблення виробу.
  • Оздоблює виріб.
  • Характеризує сфери застосування електрифікованих знарядь праці.
  • Дотримується правил безпечної праці під час виконання технологічних операцій.
 
Ціннісний компонент
  • Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань.
  • Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу залежно від вибору конструкційних матеріалів.
  • Обґрунтовує власні судження щодо галузей застосування конструкційних матеріалів.
  • Оцінює результати власної діяльності.
  • Усвідомлює важливість вторинної переробки сировини.
  • Усвідомлює значення стандартів у процесі створення графічної документації

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА «ВИГОТОВЛЕННЯ ШПИЛЬКИ ДЛЯ ВОЛОССЯ»
Інструменти: п’яльця, голка, ножиці манікюрні для вирізування, клейовий пістолет.
Матеріали: нитки кольорові муліне декількох відтінків, дріт тонкий, тканина біла (льон з бавовною), застібка для шпильки.
 
ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ
1. Підготовка матеріалу до роботи
Переводимо викрійку пелюсток на тканину й уставляємо її в п’яльці. Беремо дріт і згинаємо його в формі квіткової пелюстки та закріплюємо короткими стібками.
 
2. Вишивання пелюсток
 
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

Dounload PDF

Відгуки читачів