Технологія експертизи і корекції готовності педагогів до інноваційної діяльності: організаційно-психологічний аспект
Читати відгуки
Шановні читачі! Ми розпочинаємо серію статей, у яких вперше запропоновано моделі та компле-
ксну технологію здійснення експертизи і корекції організаційно-психологічного аспекту інноваційної
діяльності членів педагогічного колективу; ретельно підібрано психодіагностичний інструментарій
і описано покроковий алгоритм проведення діагностики, оцінювання та інтерпретації одержаних ре-
зультатів дослідження; наведено приклади оформлення документації експертизи; розроблено і пред-
ставлено корекційні інтерактивні методи щодо створення сприятливого організаційно-інноваційного
сере довища у загальноосвітніх навчальних закладах. Автор матеріалу — науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України — висвітлює результати багаторічного наукового дослідження.