Передплатна кампанія з січня 2019 закінчино! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

До дня вчителя «Від сердець — до сердець»

Л. В. Цигульова, Петрівська ЗОШ, Старобільський р-н, Луганська обл.

Дуже добре проходять свята, де учасниками є самі вчителі. Учні дивуються, захоплюються своїминаставниками, отримують нову цікаву інформацію. Цей матеріал не є універсальним. Можна замінити запитання такими, що більше підійдуть вашій школі. Можна змінити кількість учасників, додатимузичні номери. Але обов’язково потрібно провести підготовчу роботу з учителями-учасниками.


ПЕРЕБІГ ЗАХОДУ
Ведуча. Доброго дня, любі вчителі!
Ведучий. Доброго дня, школярі та гості нашої школи! Як чудово, що у нас є гарна нагода зібратися разом.
Ведуча. Сьогодні уроки не здаються такими тривалими, а вчителі — такими суворими і вимогливими. Узагалі сьогодні не хочеться думати ані про контрольні, ані про екзамени.
Ведучий. Так, екзамени та тестування завдають нам багато клопотів. Мабуть, учителям подобається нас тестувати. Цікаво, чи складуть вони самі тест?
Ведуча. Який?
Ведучий. Тест на відчуття гумору. Запрошуємо на сцену ______________________.
 
Запрошують двох учителів. На столі розкладені картки з питаннями і відповідями окремо. Картки перевернуті, щоб тексту не було видно.
Ведуча. Пропонуємо довільно обирати картки і по черзі зачитувати запитання і відповіді.
 
Запитання:
  • Чи будитимете Ви учня, який заснув на вашому уроці?
  • Чи розповідатимете Ви час від часу на своїх уроках анекдоти?
  • Чи викликатимете Ви до школи батьків своїх учнів?
  • Чи повідомляєте Ви про погану поведінку учнів їхнім батькам?
  • Чи плануєте Ви обрати собі «любимчика» у своєму класі?
  • Чи збираєтесь Ви брати приклад з учнів, які запізнюються на ваші уроки?
  • Чи припускаєте Ви, що указку можна використовувати, як зброю проти лінивих учнів?
  • Чи дозволите Ви користуватися шпаргалками?
 
Відповіді:
  • Можливо. Я ще над цим поміркую.
  • Навіть, на думку не спадало.
  • Так!!! Я про це давно мрію!
  • Можливо. Усе залежить від мого настрою.
  • Ні!!! У жодному разі!
  • Не дочекаєтеся!!!
  • Бач, чого захотіли!
  • А чому б і ні? Усім можна, а мені ні, чи що?
Ведучий. Дякуємо, що погодилися на цей експеримент.
Ведуча. Одного вересневого ясного дня під срібний голос першого дзвоника випускниця педагогічного інституту вперше ввійшла у клас, уперше привіталася зі своїми учнями, розпочала свій перший урок. І з тієї миті почалося її нове життя — вона стала вчителем.
Ведучий. Роки спливали, як журавлі у вересневому небі. Здивовані й захоплені дитячі очі, важкі контрольні, безсонні ночі над зошитами, щоденні клопоти, радість за успіхи своїх вихованців, квіти, слова щирої подяки, сум розставань… Чимало школярів за цей час подорослішали, ступили на широкий шлях самостійного життя.
Ведуча. Настав час учителеві піти на заслужений відпочинок. Та хіба можна йому відпочити від рідної школи, від дитячого сміху, від пустощів своїх учнів? Ні. Адже малиновий передзвін шкільних років звучить не лише у пам’яті, але й у серці вчителя. Тож зараз ми хочемо привітати наймудріших учителів нашої школи, які присвятили усе своє життя дітям. Вітаємо вас зі святом, низький уклін вам за сумлінну працю!
 
Учні дарують вчителям квіти.
Ведучий. Запрошуємо на сцену вчителя ____________. Ураховуючи Ваш досвід, ми хочемо перевірити, чи все Ви знаєте про своїх учнів?
  • Скільки учнів у вашому класі?
  • Скільки хлопчиків?
  • Хто з-поміж ваших учнів народився у вересні?
  • Хто з-поміж ваших учнів Володимировичі?
  • Скількох учнів прізвища починаються на літеру «с»?
  • Хто Ваш улюблений учень.
Ведучий. Дякуємо за Ваші відповіді! Зичимо вам здоров’я, успіхів і ще багато років нести у світ розумне, добре, вічне!
Ведуча. І хоча молоді учителі лише розпочинають свій професійний шлях, вони є надійною зміною нашим учителям-ветеранам. Сьогодні ми хочемо привітати вчителя, який нещодавно прийшов працювати в нашу школу, ________.
 
Ведучий. Шановна ________, ми запрошуємо Вас на сцену!
Щоб усе складалося на роботі добре, замало знати свою адміністрацію в обличчя, потрібно досконало вивчити особові справи та настрій директора та завуча. Настільки ви добре підготувалися, ми зараз перевіримо.
Запитання:
1. Прізвище директора.
а) Петренко;
б) Бондаренко;
в) Степаненко;
г) Коваленко.
2. Спеціальність завуча за дипломом.
а) Учитель історії;
б) учитель математики;
в) учитель німецької мови;
г) учитель української мови та літератури.
3. Скільки дітей у директора?
а) Двоє;
б) 112; (наявна кількість учнів у школі)
в) троє;
г) 314.
4. Улюблені парфуми завуча.
а) «Імператриця»;
б) «Клеопатра»;
в) «Снігова Королева»;
г) «Шанель № 5»
5. Скільки років директорові?
а) 22 роки;
б) 32 роки;
в) 42 роки;
г) 52 роки.
 
Ведуча. Успіхів і творчих злетів вам, наша __________! Нехай доля подарує вам багато здібних, розумних і вдячних учнів. Ведучий. Які лише випробування не випадають на учительську долю! Надлишок роботи і клопотів, утома від безкінечних тривог за кожного свого учня, гори зошитів, складні контрольні і заліки… Усього і не назвеш. А ще цікаві, непередбачувані ситуації, кумедні історії! Просимо поділитися своїми спогадами ____________.
Розповіді вчителів.
 
Ведуча. У цій залі зібралися учні різних класів — від першачків до старшокласників. У всіх є вчителі, яких вони вже встигли полюбити та багато дізнатися про них.
 
Гра «Мій класний керівник»
Ведучий. Зараз перевіримо, як добре учні знають своїх класних керівників. Просимо вийти до столу п’ятьох учнів.
 
Заздалегідь п’ять класних керівників надають по п’ять особистих речей, що їх характеризують зусібіч (наприклад: дитяча світлина, улюблена книга, предмет хобі, аксесуар та ін.). Речі довільно розкладають на столі.
 
Ведуча. Дорогі, учні, уважно подивіться на речі та відберіть по 5 речей, що, на вашу думку, належать саме вашому класному керівникові та поясніть, чому ви такої думки.
Відповіді учнів.
Ведучий. Шановні класні керівники, чи все правильно обрали ваші учні?
Відповіді учителів.
 
Завдання «Прислів’я»
Ведуча. Запрошуємо на сцену вчителів російської мови. Прочитайте сучасні версії відомих російських прислів’їв та приказок, перероблених програмістами. Відтворіть прислів’я-оригінали.
Відповіді учителів.
1. Компьютер — лучший друг. (Книга — лучший друг.)
2. Скажи мне, какой у тебя компьютер, и я скажу, кто ты. (Скажи мне, кто твой друг, и я скажу, кто ты.)
3. По компьютеру встречают, по уму провожают. (По одежке встречают, по уму провожают.)
4. Дареному компьютеру в системный блок не заглядывают. (Дареному коню в зубы не заглядывают.)
5. Мал микропроцессор, да дорог. (Мал золотник, да дорог.)
6. Два раза подумай, один раз удали. (Семь раз отмерь, один раз отрежь.)
7. Компьютер памятью не испортишь. (Кашу маслом не испортишь.)
 
Ведучий
Так багато життя нам дає вчителів — І терплячих, й вимогливих, щирих,
Ведуча
Зачарованих словом і мудрістю книг, Тих, хто вірить в тепло і надію.
Ведучий
Не згасає вогонь у розумних очах, І з роками ясніш пломеніє…
Ведуча
Ти тримаєш дитячі серця у руках. Ти тримаєш планети надію!
Ведучий
Хай для Вас розквітає земля навесні, Повертає в літа молодії,
Ведуча
Хай лунають для Вас щонайкращі пісні І здійсняться усі ваші мрії!
Танцювальна композиція для вчителів у виконанні учнів.
Ведучий. Шановні вчителі, на завершення свята прийміть у подарунок святковий флешмоб.
 
Флешмоб
Слова роздруковані на аркушах паперу А4. Аркуші потрібно роздати учням (бажано одного класу) і розсадити в різних місцях зали. Учні по черзі підводяться, піднімають аркуш і голосно промовляють своє слово. Останній рядок промовляють усі разом.
 
Учні (по черзі):
1. Рухливі, веселі, спортивні.
2. Непосидючі, відкриті, активні.
3. Мудрі, строгі, стильні.
4. Ввічливі, успішні, стабільні.
5. Незабутні, дружні, ініціативні.
6. Виховані, загадкові, дивні.
7. Чарівні, добрі, зіркові.
8. Вдячні, усміхнені, казкові.
9. Етичні, цікаві, привітні.
10. Мужні, жіночні, елітні.
11. Рідні, незабутні, трішки сумні.
Учні (разом). Наші улюблені вчителі!!!
Ведучі. Дякуємо за увагу. На все добре!
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

Dounload PDF

Відгуки читачів