А ви вже оформили передплату на 2019 рік?

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

«Welcome to Ukraine!»

Л. О. Деревльова, Одеська обл.

Урок патріотичного виховання у 2 класі


Мета:
Навчальна:
  • формувати комунікативну компетенцію учнів на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу;
  • удосконалити навички вживання граматичних структур з can / can’t.
Розвивальна:
  • розвивати навички та вміння аудіювання діалогічного мовлення та читання;
  • розвивати мовленнєву реакцію, фонематичний слух та пам’ять, уяву та творче мислення;
  • розвивати навички письма.
Виховна:
  • виховувати активність, старанність та кмітливість учнів;
  • прищеплювати любов та інтерес до вивчення українських національних символів;
  • виховувати повагу до традицій і звичаїв свого народу.
 
Тип уроку: урок практичного застосування знань, навичок і вмінь.
Обладнання: мультимедійна дошка, тематичні картки, роздавальний матеріал, паперові прапори, ілюстрації з національним одягом.
 
ХІД УРОКУ
I ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНОЗЕМНОГО МОВЛЕННЯ
 
1. Greeting
Teacher. Good morning, pupils!
Pupils. Good morning, teacher!
Teacher. I’m glad to see you!
Pupils. We are glad to see you toо!
 
2. Warming up
Phonetic drill.
/#15/ — run, ride, drive;
/#36/ — girl, shirt, skirt;
/#29/ — flag, hat, hand;
/#28/ — red, head, leg;
/#20/ — shoes, shirt, shorts.
 
3. Aim
  • Вчитель розповідає про героїню мультфільму «Дора-мандрівниця».
Teacher. Уявімо ніби Дора збирається у мандрівку Україною. Ми їй допоможемо ознайомитись із нашим національним одягом, стравами та нашим прапором, а також навчимося вітати тих, хто приїде до України.
 
II ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Розвиток діалогічного мовлення
Teacher. So, meet Dora!
  • Мультимедійна дошка.
Dora. Hello! My name’s Dora. What’s your name?
  • Учні вітаються з Дорою та відповідають на її питання.
2. Speaking
Teacher. Що може зробити Дора, щоб швидше дістатися України? To reach Ukraine Dora can …
  • Учитель демонструє ілюстрації.
Pupils
  • Dora can run.
  • Dora can ride a bike.
  • Dora can drive a car.
  • Dora can swim.
Teacher. What can you do? What can’t you do?
  • Учні складають та записують речення. Наприклад: I can run, but I can’t ride a bike.
Teacher. Dora is a girl. Of course, she likes new and nice clothes. Let’s acquaint her with our Ukrainian national clothes. First, let’s review the topic “Body parts”.
  • Physical exercises. (The song “Head and shoulders”)
Teacher. This is a boy and this is a girl. Let’s dress them up. Here’s Dora’s bag. Take out 1 piece of clothes and stick (put) it on the boy or on the girl, making a sentence as in the example:
The girl has got a wreath on the head.
  • Учні дістають з мішечка паперові або справжні предмети національного українського одягу та одягають паперових хлопця та дівчинку, складаючи речення.
Мультимедійна дошка
1. Японський національний одяг.
2. Іспанський національний одяг.
3. Український національний одяг.
4. Індійський національний одяг.
Teacher. Help Dora to find Ukrainian national clothes. Which number is it?
 
3. Writing
Teacher. Протягом мандрівки до України Дора дуже втомиться та зголодніє. Давайте запропонуємо Дорі скуштувати українську страву. Поєднавши перші літери відповідних слів на малюнках, ви отримаєте слово.
 
4. Listening. Розвиток навичок аудіювання
Teacher. Each country has got its own flag. Let’s acquaint Dora with the Ukrainian national flag.
First, let’s review colours.
  • Учні повторюють та торкаються предметів відповідного кольору.
Hello, hello, hello — touch something yellow.
Head, head, head — touch something red.
Pin, pin, pin — touch something green.
Glue, glue, glue — touch something blue.
Kite, kite, kite — touch something white.
Clown, clown, clown — touch something brown.
 
Teacher. Listen and colour.
  • Учні розфарбовують паперові прапори за інструкцією.
Colour the flag #1 — white and red.
Colour the flag #2 — blue and yellow.
Colour the flag #3 — green and brown.
 
Мультимедійна дошка
Which number is a flag of Ukraine?
Yes, raise your Ukrainian flags up!
 
5. Reading
  • Складання та читання фрази вітання.
Teacher. Наприкінці нашого уроку уявімо ніби Дора вже дісталася України. Якою фразою краще її зустріти? (Ласкаво просимо до України!) А як це буде англійською?
Connect the parts of the words and make a sentence.
 
 
 
  • Учні складають на дошці пазл і читають разом з учителем фразу “Welcome to Ukraine!»”
6. Завершальна частина уроку
 
Homework (роздавальний матеріал)
Розшифрувати й записати речення.
 
Summing up
Про що говорили сьогодні? Що робили на уроці? Що сподобалося найбільше?
Your marks …
 
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

 
 
Dounload PDF

Відгуки читачів

  • Анатолій Іщук

    28 вересня 2018

    Передплатив журнал "Англійська мова та література". Надійшов тільки липневий випуск, а за серпень і вересень - нема. Чому?

    Адміністратор:
    Доброго дня, Анатолію!
    Дякуємо за Ваше звернення.

    Поки вирішується питання із доставкою, Ви можете ознайомитися з електронними матеріалами тих випусків журналів, що вже вийшли. Для цього авторизуйтеся на сайті, зайдіть до своєї робочої кімнати у розділ "Електронна передплата".

    Якщо Ви оформлювали передплату на журнал безпосередньо у відділенні Укрпошти, будь ласка, зверніться до операторів у Вашому відділенні, куди повинні приходити журнали.
    Якщо Ви оформлювали передплату по телефону, будь ласка, зверніться на нашу гарячу лінію і Вас з'єднають із менеджером з передплати, який допоможе вирішити питання. Телефон 0 800 505 212 (дзвінки безкоштовні)

    Дякуємо за увагу до наших видань! Бажаємо успіхів в роботі та навчанні.