Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Зондові оцінювання

Н. А. Токаленко, Херсонська обл.

Цей матеріал містить різнорівневі завдання для зондового оцінювання навчальних досягнень учнів 2–6 класів за чотирма видами мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, письмо, говоріння). Пропонують визначення результативності навчання учнів за попередній навчальний рік: перевірка якості знань, умінь та навичок школярів. Завдання розроблено відповідно до вимог чинної навчальної програми для загальноосвітніх шкіл та орієнтовано на Рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та проведення контролю рівня сформованості їх мовленнєвих навичок. Призначено для учнів і вчителів загальноосвітніх шкіл.


Педагогічний контроль — це засіб визначення реального стану навчально-виховного процесу. Він дає змогу перевірити ефективність НВП, виявити переваги і недоліки освітнього процесу.
 
У сучасній методиці викладання іноземних мов використовують різноманітні види контролю (тести, письмові контрольні роботи, заліки, іспити), які дозволяють виявити рівень мовної та комунікативної компетенції тих, кого тестують. Для об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів за всіма видами мовленнєвої діяльності доволі складно підібрати завдання, які можуть забезпечити перевірку знань учнів відповідно до рівня їх навченості та реальних можливостей.
 
Посібник пропонує завдання для зондового оцінювання учнів з англійської мови за чотирма видами мовленнєвої діяльності. Посібник розроблено відповідно до вимог чинної програми та Рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів. Завдання охоплюють передбачену програмою тематику для 2–6 класів та орієнтовані на підручники автора А. Несвіт.
 
Кожна робота має різнопланові завдання за чотирма рівнями: початковий — І рівень; середній — ІІ рівень; достатній — ІІІ рівень; високий — ІV рівень. Усі рівні оцінюють за 12-бальною шкалою відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за чотирма рівнями.
 
Учитель може варіювати обсяг завдань, щоб знайти оптимальний варіант оцінювання знань учнів відповідно до рівня загальної готовності класу. Для вчителя наведено відповіді до завдань, що має полегшити роботу під час їх перевірки.
 
Кожен рівень оцінюють трьома балами.
Вивчення результатів контролю та порівняння їх з результатами річного оцінювання учнів за минулий рік дозволяє вчителю-предметнику, класному керівнику, батькам набути вичерпної інформації щодо рівня успішності дитини, її недоліків та досягнень у вивченні англійської мови, які вона має на початку І семестру нового навчального року. Також сам учень, усвідомивши свої сильні й слабкі сторони, матиме стимул для вивчення предмета та побачить прогрес у навчанні.
 
Приклади завдань для тестування ви можете переглянути у PDF-файлі нижче.
 
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

Dounload PDF

Відгуки читачів