Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Узагальнення та систематизація знань із теми «Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, дизайні та архітектурі» («Образотворче мистецтво», 4-й клас)

Л. О. Панасюк, заступник директора з виховної роботи, учитель образотворчого мистецтва і початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, Зносицька ЗОШ І—ІІІ ст., Сарненський р-н, Рівненська обл.

 

Мета (формувати компетентності):

  • предметні: узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів з теми «Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, дизайні та архітектурі»; формувати вміння сприймати та  аналізувати твори архітектури, декоративно-прикладного мистецтва, дизайну; формувати художньо-практичні вміння та навички та вміння використовувати набуті знання у самостійній художній діяльності; формувати образне, логічне та просторове мислення, особистісно-позитивне, художньо-естетичне сприйняття дійсності на основі емоційно-чуттєвого досвіду; розвивати уяву, увагу, зорову пам’ять, спостережливість;
  • ключові: спілкування державною мовою (уміння висловлювати власну думку, тлумачити поняття та ін.); уміння навчатися впродовж життя (уміння сприймати й аналізувати інформацію, визначати головне, формулювати, складати алгоритм навчальної діяльності та дотримувати його, організовувати робоче місце, оцінювати результати роботи; загальнокультурна (формувати естетичне сприйняття дійсності, ціннісне ставлення до мистецтва).
 
Оснащення
Зоровий ряд: слайд-презентація за темою уроку; роздавальний матеріал для виконання завдань.
Матеріали та інструменти: альбом; пензлі; ємність для води; графітовий олівець тощо.
Обладнання: медіазасоби.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Перебіг уроку
І. Організаційний момент
 
У ч и т е л ь
Любі діти! Всіх вітаю
І урок наш починаю!
А урок наш — незвичайний:
Проведемо ми змагання!
 
ІІ. Повідомлення теми й завдань уроку
У ч и т е л ь. Протягом цієї чверті ви були майстрами декоративно-прикладного мистецтва, архітекторами та дизайнерами та створювали художні образи.
Сьогодні підіб’ємо підсумки нашої діяльності, узагальнимо знання з теми «Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, дизайні та архітектурі».
Пропоную провести конкурсну програму «Підсумки»!
 
ІІІ. Основна частина
Учитель пропонує учням об’єднатися у дві команди, які мають придумати назву своєї команди та обрати капітана.
 
Конкурс «Обери варіант»
1. Свистунці — це:
  • а) малюнки;
  • б) іграшки;
  • в) витинанки.
 
2. Декоративний розпис на аркуші паперу:
  • а) витинанка;
  • б) мальовка;
  • в) іграшка.
 
3. Мистецтво проектування та спорудження будівель:
  • а) дизайн;
  • б) архітектура;
  • в) декоративно-прикладне мистецтво.
 
4. За малюнком упізнайте вид декоративно-прикладного мистецтва:
  • а) іграшка;
  • б) розпис;
  • в) витинанка.
 
5. За малюнком упізнайте вид декоративно-прикладного мистецтва:
  • а) іграшка;
  • б) розпис;
  • в) витинанка.

6. За малюнком упізнайте вид декоративно-прикладного мистецтва:
  • а) іграшка;
  • б) вишивка;
  • в) витинанка.
 
Конкурс «Установіть відповідність»
За правильне виконання завдання команда отримує 4 бали.
 
Завдання для 1-ї команди
З’єднайте стрілками фото споруди з назвою відповідного виду архітектури.
 
Завдання для 2-ї команди
З’єднайте стрілками зображення з назвою відповідного виду декоративно-прикладного мистецтва.
 
 
Конкурс капітанів
Капітани команд мають із вирізаних із паперу кольорових геометричних фігур скласти архітектурну споруду та дати їй назву.
Конкурс оцінюється 5 балами.
 
Конкурс «Розв’яжи кросворд»
Кількість балів, отриманих командою за розв’язання кросворда, дорівнює кількості правильних відповідей.
 
По горизонталі
1. Петриківський… (розпис).
2. Зовнішній вигляд будівлі. (Екстер’єр.)
3. Мистецтво створення споруд. (Архітектура.)
4. Витинанка, вирізана з кількох аркушів паперу. (Складена.)
5. Декоративний розпис на аркуші паперу. (Мальовка.)
6. Витинанка, вирізана з одного аркуша паперу. (Проста.)
7. Брязкальця, свистунці, баранці, ляльки — це… (іграшки).
8. Художній твір декоративно-прикладного мистецтва, вирізаний з паперу у вигляді орнаментальної чи сюжетної композиції. (Витинанка.)
Ключове слово: перемога.
 
Конкурс «Майстри Петриківки»
Кожна команда на аркушах паперу має створити мальовку за мотивами петриківського розпису. Потрібно організувати роботу так, щоб кожен член команди був задіяний.
 
ІV. Підбиття підсумків уроку
Підрахунок балів.
Визначення переможців
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

 
Dounload PDF

Відгуки читачів