А ви вже оформили передплату на 2019 рік?

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

In town. My native town

Глущенко Ж. Є., Корюківська ЗОШ № 1, м. Корюківка, Чернігівська область

Мета: вдосконалювати комунікативні навички, вміння працювати в парах, групах; орієнтуватися в ситуаціях, наближених до реальних (“Asking the way”); практикувати вживання ЛО теми та зворотів there is / are; виховувати почуття патріотизму та любові до рідного міста.

Обладнання: презентація “In town. My native town”, мультимедійне обладнання, картки.

Хід уроку

І. Початок
1. Організаційний момент.
2. Оголошення теми, мети уроку.
3. Warming-up (режим T — Cl): бесіда про самопочуття учнів. (Слайд 2)
 
ІІ. Основна частина
Мотивація навчальної діяльності
T. Answer the questions.
  • Where can people live?
  • Do you live in town?
  • Is your town big or small?
  • What can you see in your town?
Vocabulary
Step 1 — matching (find the English word). (Слайд 3)
Step 2 — демонстрація малюнків “Town buildings”: лікарня, банк, театр, поштове відділення, музей, магазин, будинок, кінотеатр. (Слайди 4–11)
(По черзі демонструють малюнки із зображенням будівель міста, які підписані українською мовою. Завдання учнів знайти на картці англійське слово, яке відповідає назві і прикріпити його на дошці.)
 
Spelling
T. Pозгадування анаграм. (Слайд 12)
  • lschoo — school
  • rpak — park
  • urchch — church
  • mounment — monument
  • heotl — hotel
  • temarkpersu — supermarket
(Учні розгадують слова і записують їх. Вони можуть перевірити правильність написання слова безпосередньо на слайді.)
 
Listening
T. Quess the word. (Cлайд 13. Card 1)
Key: 1 house, 2 church, 3 museum, 4 school, 5 bank, 6 cinema, 7 art galleries, 8 shop, 9 hospital, 10 monument, 11 post-office, 12 park.
 
Speaking
Work pairs. “Asking the way” (Cлайд 14)
T. Imagine, a foreigner ask you the way to… Your task tell him about it.
Example:
— Excuse me. How can I get to the nearest shop?
— Oh! It’s easy. Firstly, go straight ahead. Then turn right, walk a little and you’ll see the shop you need.
— How much time does it take?
— It takes about 15 minutes.
— Thank you very much.
 
 
 
Фізкультхвилинка
(Cлайд 15)
Grammar
Step 1 — повторення граматичного матеріалу (побудова речень із зворотами there is / are). (Слайд 16)
Step 2 — тестові завдання (використовуючи гіперпосилання, одразу можна дізнатись про правильність виконання тестів). (Слайд 17. Card 2).
 
Speaking
Work in groups. (Слайд 18)
(Учні складають питання стосовно міста, де проживають. 1-ша група складає питання із зворотами і адресує їх 2-й та 3-й групам. 2-га група дає відповідь за допомогою стверджувальних речень, а 3-тя — заперечних.)
 
Складання прислів’їв
(Слайд 19)
 
ІІІ. Заключна частина
1. Підсумки.
2. Оцінювання.
3. Домашнє завдання: підготувати розповідь про своє місто.
 
Test “In town”
На уроці узагальнення з цієї теми можна провести тестування. Мета тестування — перевірити рівень знань учнів лексичного та граматичного матеріалу з теми. (Card 3)
Key: 1 b; 2 b; 3 b; 4 a; 5 c; 6 b; 7 c; 8 b; 9 b; 10 a.
 
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

Dounload PDF

Відгуки читачів