Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

In town. My native town

Глущенко Ж. Є., Корюківська ЗОШ № 1, м. Корюківка, Чернігівська область

Мета: вдосконалювати комунікативні навички, вміння працювати в парах, групах; орієнтуватися в ситуаціях, наближених до реальних (“Asking the way”); практикувати вживання ЛО теми та зворотів there is / are; виховувати почуття патріотизму та любові до рідного міста.

Обладнання: презентація “In town. My native town”, мультимедійне обладнання, картки.

Хід уроку

І. Початок
1. Організаційний момент.
2. Оголошення теми, мети уроку.
3. Warming-up (режим T — Cl): бесіда про самопочуття учнів. (Слайд 2)
 
ІІ. Основна частина
Мотивація навчальної діяльності
T. Answer the questions.
  • Where can people live?
  • Do you live in town?
  • Is your town big or small?
  • What can you see in your town?
Vocabulary
Step 1 — matching (find the English word). (Слайд 3)
Step 2 — демонстрація малюнків “Town buildings”: лікарня, банк, театр, поштове відділення, музей, магазин, будинок, кінотеатр. (Слайди 4–11)
(По черзі демонструють малюнки із зображенням будівель міста, які підписані українською мовою. Завдання учнів знайти на картці англійське слово, яке відповідає назві і прикріпити його на дошці.)
 
Spelling
T. Pозгадування анаграм. (Слайд 12)
  • lschoo — school
  • rpak — park
  • urchch — church
  • mounment — monument
  • heotl — hotel
  • temarkpersu — supermarket
(Учні розгадують слова і записують їх. Вони можуть перевірити правильність написання слова безпосередньо на слайді.)
 
Listening
T. Quess the word. (Cлайд 13. Card 1)
Key: 1 house, 2 church, 3 museum, 4 school, 5 bank, 6 cinema, 7 art galleries, 8 shop, 9 hospital, 10 monument, 11 post-office, 12 park.
 
Speaking
Work pairs. “Asking the way” (Cлайд 14)
T. Imagine, a foreigner ask you the way to… Your task tell him about it.
Example:
— Excuse me. How can I get to the nearest shop?
— Oh! It’s easy. Firstly, go straight ahead. Then turn right, walk a little and you’ll see the shop you need.
— How much time does it take?
— It takes about 15 minutes.
— Thank you very much.
 
 
 
Фізкультхвилинка
(Cлайд 15)
Grammar
Step 1 — повторення граматичного матеріалу (побудова речень із зворотами there is / are). (Слайд 16)
Step 2 — тестові завдання (використовуючи гіперпосилання, одразу можна дізнатись про правильність виконання тестів). (Слайд 17. Card 2).
 
Speaking
Work in groups. (Слайд 18)
(Учні складають питання стосовно міста, де проживають. 1-ша група складає питання із зворотами і адресує їх 2-й та 3-й групам. 2-га група дає відповідь за допомогою стверджувальних речень, а 3-тя — заперечних.)
 
Складання прислів’їв
(Слайд 19)
 
ІІІ. Заключна частина
1. Підсумки.
2. Оцінювання.
3. Домашнє завдання: підготувати розповідь про своє місто.
 
Test “In town”
На уроці узагальнення з цієї теми можна провести тестування. Мета тестування — перевірити рівень знань учнів лексичного та граматичного матеріалу з теми. (Card 3)
Key: 1 b; 2 b; 3 b; 4 a; 5 c; 6 b; 7 c; 8 b; 9 b; 10 a.
 
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

Dounload PDF

Відгуки читачів