Передплатна кампанія з січня 2019 закінчино! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Хто викрав фарби? (1 клас, урок за темою «Назви кольорів» за мультфільмом «Викрадачі фарб»)

Казачінер О. С., канд. пед. наук, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», м. Харків

Мета:
  • дидактична: узагальнити та систематизувати знання учнів з лексико-граматичного матеріалу за темою «Кольори»; удосконалити вміння використовувати в усному мовленні граматичні структури: “… is …”, “What colour is …? — It is …”;
  • виховна: виховувати естетичний смак;
  • розвивальна: розвивати психічні процеси, дрібну моторику, творчі здібності учнів;
  • коригувальна: виховувати бажання допомагати іншим у біді, негативно ставитися до поганих учинків.
Обладнання: мультфільм «Викрадачі фарб» у запису, матеріали до завдань, презентація «Кольори».
 

Хід уроку

I. Організаційний момент
Good morning (afternoon), dear children!
Good morning (afternoon), dear teacher!
 
II. Warming up
Фонетична зарядка
Учитель. Діти, я читатиму вам вірші, а ви називайте останнє слово (за допомогою мультимедійної презентації «Кольори»):
 
Вчити кольори я стала,
Колір по-англійські… color.
Знаємо ми насамперед —
Колір маку буде… red.
Ох, не стиглий мандарин.
Він зелений, просто… green.
Я по місту бігати люблю
В джинсах кольору blue.
Дуже чорний негр Джек,
Чорний по-англійські… black.
 
(Добре підготовленим учням можна дати прочитати вголос заздалегідь вивчені корот- кі віршики про кольори.)
I See Colours
I see green and pink and yellow,
I see this funny fellow.
I see black and grey and brown,
I stand up and I sit down.
I see red and white and blue,
I see you and you and you.
 
There Is…
In the house
There is a grey mouse.
Under the hat
There is a red cat.
And where is a yellow bee?
On the top of the green tree.
 
Rainbow
Rainbow purple
Rainbow blue
Rainbow green
And yellow too
Rainbow orange
Rainbow red
Rainbow shining over head.
 
Повідомлення теми і завдань уроку
Учитель. Отже, сьогодні тема нашого уроку “Colours” — «Кольори». (Демонстрація початку мультфільму «Викрадачі фарб» — магазин іграшок.)
Діти, в цьому магазині іграшок, на жаль, трапилася біда. Вночі, коли покупці та продавці сплять, чорні та інші темні фарби розізлилися через те, що весь світ зафарбовано в яскраві кольори, а чорного кольору майже ніде немає. Разом зі своїми друзями Чорна фарба вирішила зафарбувати все в чорний колір, а інші фарби втопити в басейні. Допоможемо кольоровим фарбам?
Учні. Так!
Учитель. Добре! Тоді ми з вами вирушаємо в цей іграшковий магазин на допомогу!
 
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Учитель. Для того, щоб відрізнити друзів від ворогів, виконаємо таке завдання. Кожний із вас одержує малюнок з різними тюбиками. Але всі вони не зафарбовані. Я називаю англійською мовою колір, а ви зафарбовуєте тюбики по порядку: red, yellow, green, blue, orange, purple.
(Перегляд фрагменту мультфільму: Тюбик із Блакитною фарбою виходить із коробки. Він пішов співати серенади Розиті — рожевій фарбі.)
 
Робота з мультимедійною презентацією
(Малюнок із небом, сонцем та веселкою. Малюнок контурний. Учні називають речення.)
  • The sky is blue.
  • The sun is yellow.
  • The rainbow is red, orange, yellow, green, blue, purple.
(На наступних слайдах малюнок має зафарбовуватися.)
 
Фізкультхвилинка
(Учні виконують фізичні вправи.)
 
ІV. Первинне сприймання та усвідомлення нового матеріалу
(Перегляд фрагменту мультфільму: Бірюзова Фарба чує розмову Чорних фарб, кличе іграшки на допомогу. Чорні фарби викрадають Розиту.)
Учитель. Діти, Чорні Фарби викрали Розиту! Треба їй допомогти. Чорні Фарби дали нам дуже складні завдання. Тільки якщо ми їх виконаємо, вони звільнять Розиту!
Робота з різнокольоровими малюнками в парах
  • What colour is…? — It is…
Робота з різнокольоровим пластиліном
(Діти одержують кожний по одному кольору. Треба виліпити предмет, який має саме цей колір (жовте сонце, червона квітка, коричневий ведмедик, блакитна хмарка, зелений листочок).
Потім учитель залучає учнів до складання відповідного словосполучення та простого речення.)
  • It is a…
Фізкультхвилинка
(Учні виконують фізичні вправи.)
 
V. Закріплення та осмислення нового матеріалу
 
(Перегляд мультфільму: іграшки врятовують Розиту та наводять лад у магазині. Чорна Фарба тоне в басейні, а інші темні фарби просять пробачення.)
 
Учитель. Діти, ми всі сьогодні зробили дуже велику справу — врятували Розиту та магазин іграшок від Чорних Фарб. Усі яскраві фарби вам дякують і запрошують користуватися ними для створення чудових малюнків. Проте я хочу сказати, що є в світі речі, які бувають чорного кольору. Давайте назвемо їх.
 
Учні
  • A black cat
  • black night
  • black ground
  • a black line…
(Можна використовувати малюнки. Якщо діти не знають цих слів, учитель їх називає, учні повторюють.)
 
VI. Підбиття підсумку уроку
Гра на відгадування
(На дошці вчитель виставляє 5–6 карток різного кольору. Діти запам’ятовують їх, потім заплющують очі. Учитель прибирає одну картку. Потрібно назвати колір, який зник. Якщо є бажання ускладнити завдання, можна або збільшити кількість карток (на 2–3, не більше), або прибирати не одну, а 2–3 картки.)
 
Домашнє завдання
Учитель. Діти, намалюйте, будь ласка, вдома чарівну веселку та назвіть її кольори англійською мовою.
 

Сподобалась тема?
Бажаєте отримувати сучасні педагогічні матеріали вчасно та легко?

Найкращий спосіб бути поінформованим про освітні новини та мати завжди поряд актуальні та сучасні розробки уроків — передплатити журнал!

Інструкція, як оформити передплату на http://osnova.com.ua/help/8/

Dounload PDF

Відгуки читачів