Усунення вад мовлення у дітей молодшого шкільного віку засобами логоритміки
С. С. Холостенко, учитель логоритміки, спеціаліст I категорії КЗ «Білгород-Дністровська СЗОШ-інтернат № 10 I–II ст.», Одеська обл.
Корекційно-розвивальна робота з дітьми з тяжкими вадами мовлення передбачає формування вмінь вправно, координовано володіти артикуляційним, дихальним, голосовим апаратами, чітко вимовляти та розрізнювати звуки, відтворювати складову структуру слів, добирати відповідні слова і граматично правильно будувати речення та зв’язні висловлювання тощо. Як свідчить практика, ефективність такої роботи можлива лише за умови комплексного підходу, де значне місце відведено заняттям з логоритміки.
Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою