Значення сенсорних систем у житті людини. Фізика та біологія. 9 клас

Л. М. Кузнєцова, учитель фізики;

С. В. Глущенко, учитель біології, НВК «ЗОШ № 8 — ДНЗ», м. Харків

Цілі: узагальнити й систематизувати знання учнів про будову, функції й значення сенсорних систем; поглибити знання про взаємозв’язок будови й функції органа слуху, вивчивши механізм сприйняття звуків; продовжити роботу з формування знань учнів про звукові хвилі, ультра- й інфразвуку; сприяти формуванню компетентнісного ставлення до свого здоров’я; розвивати навички застосування біологічних і фізичних знань із практики, інтерес до пізнання світу; виховувати відповідальне, усвідомлене ставлення до свого здоров’я й здоров’я людей, культуру поведінки, доброту й милосердя.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів