Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках

Астапова І. В., міський методичний кабінет Управління освіти Бахмутської міської ради; НВК «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №11 — багатопрофільний ліцей», м. Бахмут, Донецька обл.

Щодо викладання іноземних мов поняття «емоційний інтелект» також представляє певний інтерес, оскільки багато його компонентів (емпатія, мотивація досягнень, саморегуляція, рефлексія тощо) необхідні як для повноцінного розвитку емоційної сфери дитини, так і для успішного старту у формуванні іншомовної комунікативної компетенції молодших школярів.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів