Компетентнісний підхід в освіті: реалізація теорії та практики

Н. В. Василенко , професор кафедри управління та адміністрування КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», доктор педагогічних наук, професор

Спрямування системи освіти на засвоєння системи знань, яка була традиційною й виправ даною ще декілька десятиліть тому, вже не від повідає сучасному соціальному замовленню, яке вимагає виховання самостійних, ініціативних і відповідальних членів суспільства, здатних ефективно взаємодіяти під час виконання со ціальних, виробничих й економічних завдань. Соціально-економічні зміни, пов’язані з процесами глобалізації та пе реходом до інформаційного суспільства, впли вають не лише на загальні перспективи розви тку галузі освіти, але й висувають принципово нові вимоги до всіх її структур, зокрема й до керівників закладів освіти.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів