Електроліти та неелектроліти. Електролітична дисоціація

О. В. Погоржельська, учитель хімії гімназії № 290, м. Київ

Цілі уроку: сформувати поняття «електроліти» і «неелектроліти», розкрити суть електролітичної дисоціації; встановити залежність електричної провідності розчинів від виду хімічного зв’язку і кристалічної структури речовини; продовжити формувати вміння користуватися таблицею розчинності основ, кислот та солей у воді; розширити уявлення учнів про розчини, що існують у побуті людини; розвивати спостережливість учнів під час проведення демонстраційного експерименту; формувати вміння знаходити відповіді на проблемні питання за допомогою досліджень; розвивати компетентності: інформаційну, продуктивної творчої діяльності, саморозвитку й самоосвіти.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів