Особливості навчання, виховання та корекційної роботи з дітьми з помірною розумовою відсталістю молодшого шкільного віку

Н. О. Калюжна, методист з інклюзивного навчання, Сумський ОІППО

Одне з основних завдань сучасної школи — реалізація потенційних можливостей кожної дитини. Успіх дитини у навчанні переважно залежить від того, наскільки умови навчання та виховання відповідають її можливостям.

Ще більшою мірою це стосується дітей з помірною розумовою відсталістю, у яких знижені адаптаційні та інтеграційні можливості.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів