Мандрівка країною звуків. Підгрупове заняття для дітей середнього дошкільного віку з порушенням зору

 

Л. О. Зінченко, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист КЗ «ДНЗ (ясла-садок) № 12 комбінованого типу», м. Харків

 

Мета: удосконалювати вимову шиплячих звуків [ш], [ж] (ізольовано, у складах, у словах, у віршованих текстах); розвивати фонематичний слух; продовжувати практично ознайомлювати зі звукамимовлення; формувати вміння часткового звукового аналізу слів (визначати місце заданого звука в словах: на початку, всередині, в кінціслова); розвивати мовленнєве дихання; збагачувати словниковий запас дітей словами — назвами іграшок (жираф, жабка, їжак, кішка,вуж, ведмежа) та явищ природи (завірюха, кучугури); назвами дитинчат тварин (ведмежа, кошеня, мишеня); формувати граматичнийлад мовлення у структурі речень; стимулювати вживання речень з однорідними членами; виховувати любов до рідної мови, бажання неюспілкуватися.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів