Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Використання прийомів холістичної освіти на уроці геометрії в 7 класі

 

Ю. М. Юрко, с. Софіївка, Черкаський р-н, Черкаська обл.

 

Шановні колеги! До вашої уваги пропонуємо план-конспект уроку геометрії в 7 класі з теми «Перпендикулярні прямі», який був проведений на базі Шелепуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у рамках семінару-практикуму вчителів математики Черкаського району на чолі з методистом РМК Тищенко Іриною Анатоліївною. Мета проведення цього уроку полягала в тому, щоб показати, як на уроках математики можна (і досить вдало) використовувати прийоми холістичної освіти, такі як драматизація, візуалізація, інтерпретація тощо. Адже існує думка, що елементи класичної холістичної педагогіки більш притаманні для предметів гуманітарного циклу. Тому на різних етапах уроку можна вдало поєднувати драматизацію та інтерпретацію з цікавими історичними фактами із життя видатних математиків. Під час пояснення нового матеріалу бажано зміст задач, що дають основні уявлення про властивості та ознаки геометричних фігур, подавати через призму аналогій та метафор із гумористичним забарвленням, а це є невід’ємною частиною таких прийомів холістичної педагогіки, як латеральне мислення, синектика та візуалізація.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів