Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору

Л. І. Гребеник, Н. В. Щолокова, вчителі початкових класів, Харківська спеціальна ЗОШ-інтернат І–ІІІ ступенів № 12, м. Харків

Реформа загальноосвітньої та професійноїшкіл ставить великі задачі з вдосконаленняпроцесу навчання, виховання, професійноїорієнтації, підготовки до праці та самостійного життя особливих дітей і зокрема тих, щомають вади зору. Щоб вдосконалити вище зазначений процес у програму навчання дітейз такою особливістю розвитку, ще з початкової школи, введено курс занять з соціальнопобутового орієнтування (СПО).


Dounload PDF

Відгуки читачів