Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою
!

Оформити передплату

Як працювати із сором’язливими учнями

 

Н. В. Чуб

 

Вчити дітей непросто. У кожної дитини свій характер, свої особливості. І вчителеві доводиться знаходити ключик до кожного учня, щоб не залишити нікого без уваги, навчити кожного, незважаючина труднощі.

 

Є діти, які не хочуть вчитися, тому що не бачать в цьому сенсу. Є ті, хто лінується і воліє бути двієчниками і нічого не робити.

 

А є діти, які можуть бути неуспішними через свою невпевненість, через те, що вони соромлятьсявиступати перед класом, бояться контролю з боку вчителя, побоюються бути смішними в очаходнокласників. І ця сором’язливість заважає їм учитися і проявляти свої знання і здібності. У такихвипадках саме вчитель може прийти на допомогу. І хоча працювати з такими дітьми так само непросто, як і з двієчниками або гіперактивними дітьми, терплячий і мудрий учитель завжди знайдепідхід.

 

Опубліковано за журналом «Шкільному психологу.Усе для роботи» № 11 (83) за 2015 р.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів