Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Використання загадок у навчально-виховному процесі

 

Ю. І. Буланов, методист Зачепилівського районного Будинку дитячої та юнацької творчості, Харківська обл.

 

Загадки — дуже давній вид народної творчості, які використовували як своєрідне випробування на гостроту розуму, кмітливість, розважливість. Тому їх складали в такий спосіб,щоб у тексті містилися своєрідні висловлювання з хитросплетеними запитаннями, несподіваними порівняннями.

 

У загадках відбивались спостереження людей за навколишнім світом. Вони — свідченнябезмежної людської фантазії. Їх тематичне коло надзвичайно широке — це насампередприрода, рослинний і тваринний світ, навколишній та внутрішній світ людини, її побут,мистецтво і наука, знаряддя праці — від первісних до новітніх, технічно досконалих.Особливий вид загадок становлять загадки-шаради, загадки-задачі, загадки-жарти і вікторини, що користуються особливим успіхом у молоді і дорослих як інтелектуальна розвага на перевірку кмітливості, дотепності, почуття гумору.

 

Загадки у формі запитань є універсальними і можуть бути використані під час проведення будь-якого заходу, саме цей елемент зробить його набагато цікавішим і веселішим.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів