Методика навчання інформатики в початкових класах

 

О. В. Саган, м. Херсон

 

Актуальність дослідження проблеми формування готовності майбутнього вчителя початкових класів до викладання інформатики зумовлена низкою чинників, які можна умовно поділити на такі, що пов’язані з розвитком суспільства та відповідним соціальним запитом на інформаційно компетентних його членів; трансформацією змісту навчання, зокрема, початкового; структурними та змістовими змінами у процесі підготовки вчителя початкових класів.


Dounload PDF

Відгуки читачів

  • Марина

    11 грудня 2017

    Дуже дякую автору, матеріал надзвичайно актуальний та безумовно вартий уваги! Посібник стане в нагоді як студентам, так і практикуючим вчителям початкових класів.Оскільки його зміст відповідає навчальній програмі з інформатики для початкових класів та програмі відповідної навчальної дисципліни ВНЗ.Окрім цікавих методичних підходів до кожної теми подано стислу навчальну інформацію, різнорівневі завдання (зокрема і творчі), питання для обговорення та рекомендовану літературу.

  • Альона Бальоха

    06 грудня 2017

    Навчально-методичний посібник чітко структурований відповідно до логіки вивчення основних змістових ліній курсу. Вартий уваги не лише серед студентів, а й вчителів, які викладають інформатику в початкових класах.

  • Галина

    05 грудня 2017

    Велика подяка! У роботі описано методику формування ключових компетенцій з початкового курсу інформатики, підібрані зразки завдань, бесід, проблемних ситуацій, що сприяють кращому сприйманню та розуміню навчального матеріалу. Подані нормативні документи та історію розвитку методики інформатики як науки.