Передплатну кампанію на 2019 рік розпочато!

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Медіасередовище та виховання дітей за умов інформаційного суспільства

 

М. О. Федорець, Ph. D в галузі освіти (doctor in pedagogie), міжнародний експерт, учитель вищої категорії, голова Одеського педагогічного товариства;
О. В. Лисеєнко, доктор соціологічних наук, професор, декан історико-філософського факультету Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського

 

Публікується за матеріалами журналу «Управління школою», № 13–15, 2013 рік.

 

Головне місце в структурі дозвілля у чверті підлітків займає комп’ютер. Щоденне спілкування з комп’ютером у міських школярів становить приблизно 1,2 години. Прогнозують вирівнювання можливостей регулярного користування комп’ютером у дітей з різних соціальних груп до моменту закінчення школи. У цілому, відзначено позитивний вплив регулярного користування комп’ютером на академічну успішність школярів. Однак незбалансоване віртуальне спілкування розвиває в дитини опосередковане сприйняття світу, руйнує інтуїцію, формує ситуацію відчуження від етнічного коріння й історії свого народу, морально розбещує.


Dounload PDF

Відгуки читачів