Медіасередовище та виховання дітей за умов інформаційного суспільства

 

М. О. Федорець, Ph. D в галузі освіти (doctor in pedagogie), міжнародний експерт, учитель вищої категорії, голова Одеського педагогічного товариства;
О. В. Лисеєнко, доктор соціологічних наук, професор, декан історико-філософського факультету Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського

 

Публікується за матеріалами журналу «Управління школою», № 13–15, 2013 рік.

 

Головне місце в структурі дозвілля у чверті підлітків займає комп’ютер. Щоденне спілкування з комп’ютером у міських школярів становить приблизно 1,2 години. Прогнозують вирівнювання можливостей регулярного користування комп’ютером у дітей з різних соціальних груп до моменту закінчення школи. У цілому, відзначено позитивний вплив регулярного користування комп’ютером на академічну успішність школярів. Однак незбалансоване віртуальне спілкування розвиває в дитини опосередковане сприйняття світу, руйнує інтуїцію, формує ситуацію відчуження від етнічного коріння й історії свого народу, морально розбещує.


Dounload PDF

Відгуки читачів