Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Особливості організації корекційної роботи з дітьми з інтелектуальною недостатністю на уроках у спеціальній школі

Т. С. Качарян, вчитель-логопед, Бердичівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

 

Найсуттєвішою особливістю дидактичних методів навчання у спеціальній школі для дітей з інтелектуальною недостатністю є їх корекційно-розвивальна спрямованість. В організаціїнавчальноїдіяльності враховують рівень знань, динаміку втомлюваності, темп роботи,довільність психічнихпроцесів дитини, обсяг пам’яті, стійкість уваги. У корекційній роботі розрізняють спрямованість накорекцію та компенсацію дефектів, спільних для всіх дітей (загальна корекція) і спрямованість навиправлення дефектів, характерних окремим групам учнів (індивідуальна корекція). Головним завданням індивідуальної корекційно-розвивальної роботи є активізація вольових зусиль учнів, їхньої самостійності, підтримання інтересу до виконання навчальної роботи. Індивідуальний підхідє провідним принципом спеціальної дидактики. Реалізація індивідуального підходу через корекціюта компенсацію сприятиме соціалізації дитини до умов школи та інтеграції випускника в сучаснусистему суспільних взаємовідносин.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів