Управління підвищенням професійної майстерності педагогів

О. М. Перехейда, кандидат філософських наук, директор гімназії «Ерудит», м. Київ 

 

Гімназія за організаційною структурою передбачає особливу форму взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу. Праця педагогів гімназії відкрита для всіх форм співробітництва, для об’єднання зусиль у створенні інтегрованих курсів, педагоги готові до різнопланової, різносторонньої діяльності, яка виходить за суто професійні рамки.

 

  • КАДРОВА ПОЛІТИКА
  • ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ГІМНАЗІЇ
  • СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ СЛУЖБОЮ ГІМНАЗІЇ «ЕРУДИТ»
  • ПЛАН НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ГІМНАЗІЇ
  • Науково-методична проблема: «Проектування й діагностика якості освіти в гімназії як ресурс її інноваційного розвитку та зміцнення конкурентоздатності».
  • РОБОТА НАД ЄДИНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ — ГОЛОВНИЙ ОРІЄНТИР ПЛАНУВАННЯ НАУКОВО- МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Dounload PDF

Відгуки читачів