Управління підвищенням професійної майстерності педагогів
О. М. Перехейда, кандидат філософських наук, директор гімназії «Ерудит», м. Київ
Гімназія за організаційною структурою передбачає особливу форму взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу. Праця педагогів гімназії відкрита для всіх форм співробітництва, для об’єднання зусиль у створенні інтегрованих курсів, педагоги готові до різнопланової, різносторонньої діяльності, яка виходить за суто професійні рамки.
- КАДРОВА ПОЛІТИКА
- ТЕХНОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ГІМНАЗІЇ
- СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ СЛУЖБОЮ ГІМНАЗІЇ «ЕРУДИТ»
- ПЛАН НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ГІМНАЗІЇ
- Науково-методична проблема: «Проектування й діагностика якості освіти в гімназії як ресурс її інноваційного розвитку та зміцнення конкурентоздатності».
- РОБОТА НАД ЄДИНОЮ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ — ГОЛОВНИЙ ОРІЄНТИР ПЛАНУВАННЯ НАУКОВО- МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ