Нові підходи до формування ключових і предметних компетентностей учнів у рівненському природничо-математичному ліцеї «Елітар»

О. М. Желюк, кандидат педагогічних наук, директор Рівненського природничо-математичного ліцею «Елітар», заслужений учитель України;

 

Р. Е. Данилюк, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель фізики та хімії Рівненського природничо-математичного ліцею «Елітар» 

 

 

Зміни в суспільному житті та свідомості вимагають від нас, педагогів, визначити нову мету навчання та виховання — розвиток інноваційної особистості, здатної до життєвої творчості та самореалізації в нових соціальних умовах. Якщо говорити про дитину, то їй сьогодні потрібні не тільки знання, але й достатній рівень життєвої компетентності для успішної адаптації в соціумі, який швидко змінюється, та сучасному світі, ураховуючи те, що за останні кілька років нові інформаційні технології повели людську цивілізацію на багато кроків уперед і стали невід’ємною частиною нашого життя. На думку західних аналітиків, український випускник є некомпетентним.


Dounload PDF

Відгуки читачів