Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів?
Т. С. Мачача, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості, Інститут педагогіки НАПН України;
Т. В. Стрижова, учитель-методист, спеціаліст вищої категорії, учитель трудового навчання ЗОШ І–ІІІ ст. № 10 Новокаховської міської ради Херсонської області
На сьогодні ми маємо достатньо напрацювань, які доводять, що трудове навчання має вагомі потенційні можливості для самовираження і самовизначення особистості кожного учня/учениці, розвитку його/її творчого потенціалу. Як суто практикоорієнтований предмет, трудове навчання може інтегрувати теоретичні знання з усіх навчальних предметів, які на сьогодні залишаються відокремленими (математика окремо, природознавство, фізика, хімія також…).
Перспективи хороші — є над чим працювати.