Передплатна кампанія з січня 2019 закінчилася! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів?

Т. С. Мачача, кандидат педагогічних наук, старший науковий  співробітник лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості, Інститут педагогіки НАПН України;

Т. В. Стрижова, учитель-методист, спеціаліст вищої категорії, учитель трудового навчання ЗОШ І–ІІІ ст. № 10 Новокаховської міської ради Херсонської області

 

На сьогодні ми маємо достатньо напрацювань, які доводять, що трудове навчання має вагомі потенційні можливості для самовираження і самовизначення особистості кожного учня/учениці, розвитку його/її творчого потенціалу. Як суто практикоорієнтований предмет, трудове навчання може інтегрувати теоретичні знання з усіх навчальних предметів, які на сьогодні залишаються відокремленими (математика окремо, природознавство, фізика, хімія також…).

 

Перспективи хороші — є над чим працювати.


Dounload PDF

Відгуки читачів