Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів?

Т. С. Мачача, кандидат педагогічних наук, старший науковий  співробітник лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості, Інститут педагогіки НАПН України;

Т. В. Стрижова, учитель-методист, спеціаліст вищої категорії, учитель трудового навчання ЗОШ І–ІІІ ст. № 10 Новокаховської міської ради Херсонської області

 

На сьогодні ми маємо достатньо напрацювань, які доводять, що трудове навчання має вагомі потенційні можливості для самовираження і самовизначення особистості кожного учня/учениці, розвитку його/її творчого потенціалу. Як суто практикоорієнтований предмет, трудове навчання може інтегрувати теоретичні знання з усіх навчальних предметів, які на сьогодні залишаються відокремленими (математика окремо, природознавство, фізика, хімія також…).

 

Перспективи хороші — є над чим працювати.


Dounload PDF

Відгуки читачів