Сучасні орієнтири змісту управлінської компетентності керівника навчального закладу

 

О. П. Серветник, директор Рівненської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 1 імені Володимира Короленка Рівненської міської ради

 

Керівник сучасного освітнього закладу — центральна фігура всього освітнього процесу. Саме він повинен уміти розв’язувати різноманітні управлінські проблеми, не тільки керувати освітнім закладом із сталими традиціями й укладом, але й якісно підвищувати його рівень, що потребує спеціальних знань теорії та практики управління, певних особистісних якостей, які забезпечують мотиваційне управління. Керівник освітнього закладу — це не лише посада, але й професія.


 

  Щоб переглянути статтю повністю, будь ласка, натисніть на зображення PDF-документу нижче.


 

Dounload PDF

Відгуки читачів