Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови

А. Ю. Марков, дефектолог, Кам’янська спеціальна школа-інтернат, Запорізька обл.

ТЕМА. АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА[Ч] У ЗВ’ЯЗНОМУ МОВЛЕННІ.ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЗВУКІВ [С]-[З]В РІЗНИХ ПОЗИЦІЯХ

Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.

Цільова аудіторія: учень 5-го класу.

Обладнання: картки, таблички з текстом, профілі.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів