Робота та потужність струму. Розв ’язування задач. 8 клас

Н. І. Орловська, гімназія № 49, м Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

Цілі: продовжувати формувати в учнів розумінняелектричних величин та взаємозв’язків між ними; закріпити поняття «напруга», «сила струму», «опір», «робота струму»; розвивати вміння розв’язувати задачі,аналізувати процеси, розкривати їхній фізичний зміст;розвивати культуру мовлення методом усного опитування учнів та коментування розв’язання задач; виховувати навички самоконтролю й самоаналізу.

Обладнання: картки, обладнання для вимірювання потужності приладу.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Форма проведення: урок-змагання.

Структура уроку

I.      Організаційний етап. Емоційна хвилинка.

II.     Мотивація. Оголошення теми, мети уроку.

III.   Узагальнення та систематизація знань.

1.     Перша зупинка — станція Кмітливих.

2.     Друга зупинка — станція Ерудитів.

3.     Третя зупинка — станція Мислителів.

4.     Четверта зупинка — станція Помилок.

5.     П’ята зупинка — станція Експериментів.

IV.    Узагальнення й систематизація знань.

V.     Домашнє завдання.

VІ.    Підсумки. Рефлексія.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів