Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

ФАХОВИЙ СЕРВЕР №20. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО МИСТЕЦЬКОГО ПРОСТОРУ В ГІМНАЗІЇ

О. І. Ситник, директор Харківської гімназії № 83

Сьогодні інформація вже не є недосяжним дефіцитом, комп’ютерна техніка, сучасні засоби зв’язку віддаляють людей одне від одного, значне місце в освітній діяльності посідає дистанційне навчання. Що набуває та що втрачає за таких умов особистість учня?

В учнівському середовищі дедалі відчутніші соціальна пасивність, підвищена агресивність. Підлітки втрачають конструктивні складові реалій, інтерес до навколишнього життя, а подеколи навіть з’являється схильність до тероризму. Отже, можна зробити висновок про те, що нагальною є потреба в духовному збагаченні особистості, наповненні її освітнього простору життєвими цінностями, що відображаються в мистецтві, культурних надбаннях народу, декларуються в найближчому оточенні. Очевидним є також те, що епоха інформаційно-комп’ютерного суспільства висунула нові запити до місця й ролі мистецької освіти в соціалізації особистості.

Саме в цьому контексті у цій статті розглядається мистецький освітній простір гімназії як засіб соціалізації та соціального виховання школяра.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів