Імідж навчального закладу — конкурентоспроможність школи

О. В. Галітська, директор Криворізької ЗОШ І–ІІІ ст. № 61, Дніпропетровська обл.

Щороку зростає конкуренція між установами освіти, розташованими в одному місті, мікрорайоні. Не секрет, що батьки, які вибирають школу для своєї дитини, спочатку орієнтуються на чутки. Чутки породжують думки й оцінювання інших людей, причому завжди суб’єктивні. Отже, від того, яка думка складеться у кількох людей (а буває й однієї, але авторитетної людини), що зіткнулися зі школою, залежить репутація школи на багато років.

Прагнення конкурувати із загальноосвітніми школами лише на основі високого відсотка вступу випускників до ВНЗ і кількості переможців олімпіад не зовсім виправдане. Не всі батьки орієнтуються тільки на результат навчання, більшість, перш за все, надають уваги комфорту, наявності системи додаткової освіти, різноманітного дозвілля дітей, ураховують бажання дитини вчитися саме в цій школі, саме у цього вчителя.


   
Dounload PDF

Відгуки читачів