Світ природи — джерело формування дитячої особистості

Проект освітньої роботи з дітьми середнього дошкільного віку

А. Г. Колесник, вихователь-методист, спеціаліст I категорії; Г. В. Бондар, вихователь, спеціаліст, вихователь-методист; В. В. Калініна, музичний керівник, спеціаліст вищої категорії, вихователь-методист, ДНЗ № 382 «Джерельце», м. Харків

Розвиток мислення, орієнтованого на стале майбутнє та відповідних смисложиттєвих цінностей і пріоритетів,— ключове завдання освіти в ХХІ столітті. Освіту для сталого розвитку можна схарактеризувати як освіту, що ґрунтується на моральних принципах ноосферного суспільства й орієнтована на духовність як інтегрований результат функціонування освітньої системи.

Освіта для сталого розвитку тісно по в’язана із життям кожного з нас і нашим майбутнім. Основним її завданням є засвоєння дітьми, а через них — і батьками та самими педагогами, надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно й соціальнодоцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування такого суспільства, яке сьогодні засобами комфортного існування з любов’ю створює таке саме комфортне майбутнє для наступних поколінь.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів