Виховні вербальні ситуації за змістом казок
В. І. Баранюк, вихователь, спеціаліст вищої категорії; О. В. Горяїнова, вихователь, спеціаліст вищої категорії, ДНЗ (ясла-садок) № 34 «Зірочка», м. Первомайськ, Миколаївська обл.
Реалізація завдань щодо оновлення дошкільної освіти потребує опанування педагогами особистісно зорієнтованих методів виховання, що створюють умови для виявлення самоактивності дитини, забезпечують можливість вибору для неї шляхів і засобів реалізації своїх потреб, сприяють становленню її самостійності. Слід зазначити, що І. Бех у виховному особистісно зорієнтованому просторі пропонує нові методи, на яких засновані особистісно зорієнтовані виховні технології. Серед таких учений визначає метод створення емоційно збагачених, «педагогічно мудрих» виховних ситуацій.