Виховні вербальні ситуації за змістом казок

В. І. Баранюк, вихователь, спеціаліст вищої категорії; О. В. Горяїнова, вихователь, спеціаліст вищої категорії, ДНЗ (ясла-садок) № 34 «Зірочка», м. Первомайськ, Миколаївська обл.

Реалізація завдань щодо оновлення дошкільної освіти потребує опанування педагогами особистісно зорієнтованих методів виховання, що створюють умови для виявлення самоактивності дитини, забезпечують можливість вибору для неї шляхів і засобів реалізації своїх потреб, сприяють становленню її самостійності. Слід зазначити, що І. Бех у виховному особистісно зорієнтованому просторі пропонує нові методи, на яких засновані особистісно зорієнтовані виховні технології. Серед таких учений визначає метод створення емоційно збагачених, «педагогічно мудрих» виховних ситуацій.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів