Інтернет-додаток до журналів ВГ "Основа" – Огляд віртуальних інтерактивних дощок

Хміль Н. А., к.п.н., доцент, завідувач кафедри інформатики Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Морквян І. В., старший викладач кафедри інформатики Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Анотація
Глобальна мережа пропонує значну кількість мережевих сервісів, які здатні урізноманітнити освітній процес.

Поступово увага педагогів зосереджується на можливостях віртуальних інтерактивних дощок (стін, онлайн-дощок, електронних дощок, whiteboard-проектів), за допомогою яких можна підсилити зацікавленість і активність учнів, поліпшити ефективність їх роботи на уроках.

Віртуальна інтерактивна дошка — це мережевий соціальний ресурс, який можна застосовувати в освітньому процесі як майданчик для розміщення на ньому тексту, зображень, відео й аудіо матеріалу, посилань на необхідні сайти, блоги, сервіси тощо для забезпечення ефективного та динамічного подання навчального матеріалу, організації спільної роботи як у класі, так і на відстані.

Важливою особливістю таких дощок, порівняно зі звичайними та SMART-дошками, є надання можливості організувати одночасну роботу із розміщеними на них даними без додаткового встановлення на комп’ютер, ноутбук, нетбук або планшет спеціального програмного забезпечення. Роботу з такими віртуальними дошками можна розпочати, завантажуючи їх веб-адресу через будь-який браузер.

Використання можливостей віртуальних інтерактивних дощок допомагає візуалізувати спільну діяльність учнів та учителя, що робить процес навчання більші цікавим та насиченим. Крім цього, педагог може вносити нотатки чи певні зауваження в демонструвальний матеріал, зберігати необхідні дошки чи їх фрагменти для подальшої роботи, вести діалог з учнями, коригувати їхні помилки, стежити за виконанням запропонованих завдань, додавати коментарі до повідомлень інших, домальовувати, виправляти.


ЗАВАНТАЖИТИ ФАЙЛ

Відгуки читачів