Передплатна кампанія з січня 2019 закінчино! Що робити далі?

Подробиці...

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Запобігання низькій успішності

Кельнер С. С., практичний психолог ЗОШ І–ІІІ ступенів № 126, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

СОЦІАЛЬНЕ КОРІННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ

Існують труднощі в навчанні дітей, яким у зв’язку з їх фізични-

ми та психічними даними складно навчатися в школі. Це призводить

до відставання в навчанні не лише таких дітей, але й інших, які мусять разом із ними навчатися в переповненому класі.

Однак це проблема не тільки соціальна, а й педагогічна.

Запобігання низькій успішності — практичне завдання, яке

обов’язково постає перед кожним учителем, у кожній школі. Значною

мірою успіх у розв’язанні цієї проблеми полягає у вивченні характерів

і життєвих обставин дітей, які погано вчаться. У зв’язку із цим виникає потреба в оптимізації навчання.

Безумовно, що не все залежить тільки від старанності вчителя,

хоча цей фактор і відіграє важливу роль. Крім того, слід зазначити,

що в учнів нагромаджуються не лише знання, уміння й досвід творчої

діяльності, але так само недоліки та прогалини в знаннях і навичках.

Саме це й призводить до того, що учень починає відставати в навчанні.


Dounload PDF

Відгуки читачів