Запобігання низькій успішності

Кельнер С. С., практичний психолог ЗОШ І–ІІІ ступенів № 126, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

СОЦІАЛЬНЕ КОРІННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ

Існують труднощі в навчанні дітей, яким у зв’язку з їх фізични-

ми та психічними даними складно навчатися в школі. Це призводить

до відставання в навчанні не лише таких дітей, але й інших, які мусять разом із ними навчатися в переповненому класі.

Однак це проблема не тільки соціальна, а й педагогічна.

Запобігання низькій успішності — практичне завдання, яке

обов’язково постає перед кожним учителем, у кожній школі. Значною

мірою успіх у розв’язанні цієї проблеми полягає у вивченні характерів

і життєвих обставин дітей, які погано вчаться. У зв’язку із цим виникає потреба в оптимізації навчання.

Безумовно, що не все залежить тільки від старанності вчителя,

хоча цей фактор і відіграє важливу роль. Крім того, слід зазначити,

що в учнів нагромаджуються не лише знання, уміння й досвід творчої

діяльності, але так само недоліки та прогалини в знаннях і навичках.

Саме це й призводить до того, що учень починає відставати в навчанні.


Dounload PDF

Відгуки читачів