Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

А. В. Прокопчук, учитель української мови та літератури вищої категорії ЗОШ № 85, м. Одеса

Педагоги-дослідники Л. Аристова, В. Козаков, Є. Голант, М. Данилов, О. Савченко наполягали на необхідності чіткої організації індивідуальної й диференційної роботи, що дає можливість розв’язати такі завдання:

1. Адаптація до індивідуальних можливостей учнів.

2. Формування свідомості і зміцнення знань.

3. Удосконалення вмінь і навичок.

4. Практичне застосування здобутих знань.

5. Розвиток пізнавальних здібностей.

6. Виховання культури розумової праці.

7. Вироблення в учнів потреби самостійно підвищувати свій освітній рівень, творчий потенціал.

8. Учитися не просто заради процесу, а в співвідношенні зі своїми особистими значущими потребами.

Індивідуальну та диференційовану роботу здійснюю на класному, домашньому та позакласному рівнях навчання й на різних етапах: під час перевіряння домашнього завдання, пояснення нового матеріалу, закріплення знань, формування вмінь і навичок.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів