Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Використання проектного навчання під час вивчення хімії

В. Г. Баландина, учитель хімії КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 64», м. Маріуполь, Донецька обл.

Один із варіантів продуктивного навчання, метою якого є не освоєння суми знань й проходження освітніх програм, а дійсне використання й збагачення особистого досвіду учнів у їхньому уявленні про світ.

Перевагами цієї педагогічної технології я вважаю те, що вона:

— дозволяє мені найбільш повно врахувати індивідуальні особливості кожного учня, тобто реалізувати особистісно орієнтований підхід у навчанні;

— дозволяє вирішити проблему мотивації;

— створити позитивну атмосферу навчання;

— допомагає навчити дітей застосовувати свої знання на практиці для розв’язування життєвих та особистих проблем;

— дає можливість зробити процес навчання більш ефективним.

Сутність: з урахуванням своїх інтересів діти разом з учителем проектують рішення будь-якого практичного завдання. Матеріал різних навчальних предметів групується біля комплексів-проектів.

Проект — сукупність певних ідей, документів, текстів для створення реального об’єкта, предмета, створення різного роду теоретичного/практичного продукту.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів