А ви вже оформили передплату на 2019 рік?

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК

І. І. Гришина, директор ВГ «Основа»


ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

У першому півріччі цього року Видавнича група «Основа» проводила анкетування передплатників журналів. Для нас завжди була важливою думка читачів щодо змісту видань і якості послуг, які ми впроваджуємо. Зізнаюсь, що з нетерпінням очікувала на результати цьогорічного опитування: яким буде зворотний зв’язок, чи відбудеться він узагалі, чого зараз хочуть освітяни від фахових видань?

Світ навколо нас швидко змінюється, і редакційні політики журналів змінюються теж відповідно до ваших потреб, настроїв, умов праці й життя, шановні читачі. Традиційно після вивчення ваших анкет ми збираємось і знову переосмислюємо стратегії видавництва. Адже саме читачі спрямовують нас у наших планах. Кожна анкета і кожне ваше слово має значення. Тому пишіть нам більше і створюйте журнали разом з нами!
 
А зараз — кілька фактів за результатами анкетування.
 
98 % наших респондентів використовують журнали в роботі постійно, а не за певної потреби. Це свідчить про актуальність матеріалів та їхню практичну спрямованість. 
 
50 % респондентів серед мотиваційних чинників передплати журналів ВГ «Основа» як найцінніший виділили допомогу в професійному зростанні, для 23 % це джерело інформації, 9 % педагогів завдяки журналу відчувають причетність до вчительської спільноти, для 7 % журнал допомагає вивільнити додатковий час, решта читає журнали тому, що для них їх передплачує бібліотека. Загалом, для 89 % респондентів передплата на фаховий журнал є особистим усвідомленим вибором на користь професіоналізму, поінформованості, ефективності та корпоративного натхнення.
 
58 % респондентів оцінили якість журналу найвищими 10 балами, 24 % поставили нам 9 балів, ще 12 % — 8 балів, решта — 4 % — від 7 до 4 балів. І це означає, що нам є куди зростати.
 
Нарешті писанина від руки відходить у минуле. 81 % наших респондентів готується до уроків за комп’ютером, 12 % звертаються до комп’ютера час від часу, 7 % комп’ютером не користуються. І це гарна новина для розвитку освітніх е-проектів.
 
Приємно, що лише 4 % респондентів не знають про посібники «Електронний конструктор уроку». 21 % з тих, хто знає, купує і користується ними.
 
75 % респондентів користуються на уроках медіапрезентаціями з ЕКУ, 33 % роблять це лише на відкритих уроках, 41 % — постійно, 1 % — роблять власні презентації. Бачимо, що медіа-презентації стають дедалі популярнішим навчальним інструментом в учительському арсеналі.
 
Несподіваним виявилося ставлення респондентів до конспектів уроків, поданих на дисках ЕКУ. 53 % користувачів редагують готові або створюють власні уроки, лише 15 % користуються готовими розробками, і майже третина (32 %) не користуються готовими уроками взагалі. Підкреслюю, що в цьому пункті йдеться про розробки, подані на дисках ЕКУ. Чи відображає ця статистика загальні тенденції в освіті щодо ставлення учителів до готових планів-уроків — не знаємо. Утім, це доволі цікава тема для окремої розмови – чи не стомилися вчителі від конспектів уроків? Якими мають бути сучасні посібники для вчителя? Пишіть нам про це — обговоримо!
 
Щодо програм лояльності. Виявляється, що лише 8 % респондентів користуються програмою лояльності «120 балів», 44 % не знають про цю програму взагалі, і 48 % знають, але не користуються. Можу лише ще раз порадити нашим передплатникам заощаджувати кошти й перетворювати витрачені на передплату гроші на знижки або на передплату в подальші періоди.
 
17 % мають проблеми з доправленням журналів. Мушу нагадати, що ВГ «Основа» намагається впливати на процес доправляння видань, яке здійснює Укрпошта. За 8 років існування нашої програми «Загублений номер» проблеми з доправленням ми вирішували у 100 % випадків. Підтримування наших передплатників у питанні доправлення, забезпечення належного сервісу від держпідприємства «Укрпошта», фінансування Видавництвом програми «Загублений номер», самовіддана праця людей, які працюють з вашими скаргами, є одним із реальних прикладів того, як ми дбаємо про наших дописувачів. Тож звертайтеся!
 
Особливо тішить, що вже 37 % наших респондентів є постійними користувачами соцмереж. Це — ознака нового часу. На сьогодні вже не існує монополії на інформацію. Інтернет і соцмережі зробили світ пласким і горизонтальним. Люди спілкуються одне з одним, утворюють групи, а відстань до перших осіб освіти — в один клік: читай щодня, коментуй, звертайся. Видавнича група «Основа» теж має сторінки в соцмережах. Для вас це — ще більше різноманітної інформації, новин, світлин та зв’язків у професійному світі.
 
63 % респондентів уже знають про можливість оформлення передплати за допомогою скретч-карток. Це дешевше, ніж на Укрпошті, і до того ж швидше й зручніше. 
 
45 % знають про програму «Атестація під ключ», пропоновану в журналах ВГ «Основи». У відгуках респонденти писали, як допомогла їм ця програма під час атестації. Запрошуємо всіх охочих.
 
77 % знають про програму «Методичний банк» на сайті ВГ «Основа». Це — кілька десятків тисяч статей в електронному доступі зі зручною навігацією.
 
Майже половина респондентів бере участь в Інтернет-марафонах ВГ «Основа». Додамо, що цьогорічний марафон виявився рекордним. Понад 5000 педагогів долучились до наших вебінарів. Це був потужний вибух думок, коментарів та емоцій, який триває і після ефіру.
 
Про новини видавництва 38 % дізнаються з постійних розсилань, 29 % — з нашого сайту, 23 % — зі сторінок журналу, 9 % — із соціальних мереж і 1 % — за телефоном від представника ВГ «Основа». І це означає, що всі канали працюють, а вчитель може вибирати джерело інформації на свій смак.
 
95 % респондентів високо оцінили якість методичних посібників ВГ «Основа» (від 10 до 8 балів), 5 % поставили нашим книгам 7 балів.
 
А тепер міркування стосовно нецифрових даних.
 
Спробувавши узагальнити ваші побажання щодо змісту журналів, ми виявили певну тенденцію.
 
Ми отримали багато запитів на кшталт «ще більше»: кольорових вкладок, додатків, практичних розробок, дидактичних матеріалів, плакатів тощо. Одразу зауважимо, що ми обмежені масою журналу та його ціною. Але ми насправді хочемо й можемо давати вам більше. Тому, починаючи від цього року, ми збільшуємо обсяги журналів за рахунок розміщення додаткової його частини на сайті видавництва (посилання шукайте у своєму журналі). Цей ресурс ми насичуватимемо й надалі.
 
Учителі просять більше інформації про закордонний досвід, методики і технології із загальної педагогіки, «родзинки» майстерності. Тож, реагуючи на цю потребу українського вчительства, ми з радістю започатковуємо в усіх журналах нову рубрику з матеріалами такого спрямування. Адже завдяки іноземній педагогічній літературі, Інтернету, деяким креативним освітнім заходам на кшталт EdCamp Ukraine та риториці нової міністерки освіти Л. Гриневич ми зараз повсюдно відчуваємо глобалізацію в освітній галузі. Такі світові тренди та явища, як компетенції ХХІ століття (ХХІ century skills) і компетентнісний підхід до формування нового змісту освіти, міжнародні системи оцінювання (PISA, що зайде в Україну з 2018 року), критичне мислення, фінансова грамотність, філософія для дітей, емоційний інтелект, медіатехнології та інше, поступово змінюють нашу свідомість та моделі навчання. 
 
Говорячи про нові тенденції, ми все ж таки залишаємося вірними собі у форматах подання інформації — просто про складне, лаконічно, доступно й зручно для застосування на практиці. А ще — креативно й посучасному оформлене. Ми впевнені, що ані школа, ані призначені для неї методики не мають бути понурими та надто серйозними. Ми — за те, щоб пустити більше сонця у світ шкільного життя! Більше посмішок, іронії та свободи!
 
Тому в основному методичному журналі «Педагогічна майстерня» у нас з’явились комікси про агентів змін, новий проект ВГ «Основи» ШКОЛАПЛЮС (сучасний безкоштовний інтернет-сервіс для вчителів) популяризує свої послуги через кумедний мультсеріал про Марію Іванівну, а книги із серії «Нові формати освіти» ми ілюструємо рукописними записами, веселими малюнками та схемами mind-map, що разом полегшують сприйняття матеріалу.
 
Шановні респонденти! Дякую вам за те, що знайшли час і відповіли на наші запитання!
Шановні дописувачі! Дякуємо, що ви з нами!
Ваші відгуки завжди були для нас чудовим стимулом для розвитку й самовдосконалення. Ми працюємо для того, щоб не тільки відповідати вашим сподіванням, але й випереджати їх.
Ми чуємо вас і завжди відкриті для пропозицій.
 
Завжди ваша, Інна Гришина та колектив Видавничої групи «Основа»
 
Dounload PDF

Відгуки читачів