Соціальне партнерство заради розвитку

Гордієвська Л. І., Булавіна Н. І., Авраменко Л. М., Скворцова І. В., Блінова Л. Ю.

Актуальність.

За всіх часів школу було пов’язано з державними, громадськими, релігійними інститутами. Сьогодні, коли у всьому цивілізованому світі, де затверджують принципи демократії, цей зв’язок посилюється і стає більш актуальним.

Бажання рухатися вперед, залучити, зацікавити, поєднати зусилля школи, громадськості та всіх дієвих організацій: Київську районну адміністрацію, батьків, орган самоврядування населення мікрорайону, відділення міської клінічної лікарні, палац культури, спеціальні школи-інтернати № 88, № 97, ДНЗ № 90 сприяло виникненню ідеї створення моделі «Соціальне партнерство заради розвитку». Актуальним є факт, що на території мікрорайону школи розташовано Пункт тимчасового розміщення біженців м. Одеси. Протягом існування цієї державної установи з 2001 року в закладі навчались понад 50 учнів із сімей біженців. Така модель має сприяти соціальній адаптації батьків і дітей із сімей біженців в українське суспільство.

Впровадження моделі спрямоване на формування конкурентоспроможного випускника, що передбачає створення та здійснення міні-проектів учнів і вчителів для поліпшення соціально-економічних, культурних умов життя громади. Позитивні зміни можливі лише тоді, коли люди відкриті й працюють разом для розв’язання спільних проблем. «Ти віддаєш громаді, громада повертає тобі» — школа стає ресурсним центром успішного майбутнього громади.


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 9549
 
Догори