Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Урок у спеціальній школі для слабозорих дітей

О. В. Семененко, вчитель, спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 12, м. Харків
«Діти з особливими потребами» — це діти,які мають особливості розвитку організму:зору слуху, мови, розумового розвитку таінші. Ці діти упродовж життя потребують сторонньої допомоги, що надзвичайно необхіднав навчальній діяльності.

Як у загальноосвітній, так і у спеціальнійшколах основна форма організації навчальної діяльності — урок. Побудований на загальних дидактичних основах, у спеціальних школах він маєпевні особливості. Основна з них — корекційно-виховна спрямованість, що ґрунтується на компенсації негативного впливу дефекту на нормалізацію механізмів навчальної діяльності учнів.

Повноцінна реалізація можливостей корекційно-виховного спрямування уроку спеціальних шкіл різного типу потребує раціоналізаціїйого структури. Він має бути не лише послідовним процесом дій учнів і вчителя, а й дидактичною структурою, яка складається з тісно поєднаних ланок, що в сукупності забезпечують корекційно-виховну спрямованість.

Єднання структурних компонентів уроку, зокрема в школі для слабозорих учнів, містить:

  • залучення дітей до процесу навчання;
  • орієнтування в характері навчальної праці;
  • доведення до учнів мети й завдань уроку;
  • організацію безпосередньої навчальної діяльності школярів;
  • осмислення досягнутих результатів;
  • організоване закінчення уроку.

Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів